BeGlossy, listopad 2016

Nie wiem jak Wy, ale kiedy ja dowiedziałam się, że Zmalowana będzie współtworzyć BeGlossy miałam spore oczekiwania odnośnie zawartości. Tymczasem nieco się zawiodłam, ponieważ moje oczekiwania jednak okazały się zbyt duże. Albowiem w pudełeczku znalazłam w większości miniaturki lub próbki produktów.


1. Goldem Rose Sheer Shine Stylo, 
2. Manna Kadar Cosmetics Radiance Split Pan Bronzer & Highlighter Duo (pełnowymiarowy produkt), 
3. Body Boom, kawowy Peeling do ciała - ja mam wersję kokosową, 
4. Próbka kremu pod oczy z Clinique,
5. Yves Rocher Łagodzący płyn micelarny 2w1 (miniatura 50ml)
6. Yves Rocher Krem nawilżająco- łagodzący (miniatura 10ml).

I wiecie co...nawet nie chce mi się komentować zawartości tego pudełeczka, bo jaka jest każdy widzi... Nie wiem czy zdecyduję się na kontynuację subskrypcji od przyszłego miesiąca, bo jeżeli będzie więcej takich zawodów to wolę za wydane pieniądze kupić sobie co innego. 


Komentarze