Lioele V-Line Waterdrop Sleeping Pack, maska całonocna.

Jakiś czas temu kupiłam maskę do twarzy Lioele V-Line Waterdrop Sleeping Pack. Jest to całonocna maseczka do twarzy w postaci lekkiego żelu. Zawiera wiele ekstraktów roślin alpejskich, które dogłębnie pielęgnują i nawilżają skórę. Specjalna formuła zapewnia szybkie wchłanianie nie pozostawiając lepkiej warstwy na skórze. Powyższa maska ma za zadanie regenerować naszą skórę nocą i sprawiać, że rano nasza cera wygląda na wypoczętą i zdrową. Maseczka jest odpowiednia do każdego typu cery - szczególnie suchej i zmęczonej. 

Sposób użycia: 
  • maseczkę nakładać wieczorem, przed pójściem spać, 
  • produkt rozprowadzać po całej twarzy delikatnie masując, 
  • nie zmywać - pozostawić na całą noc. 

Już od dawna chciałam wypróbować jakąś całonocną maskę, bo wiem, że są takie, które na prawdę potrafią zdziałać cuda. Dlatego też, kiedy robiłam zakupy w jednym ze sklepów internetowych, w którym je najczęściej robię i zobaczyłam taką maskę bez wahania po nią sięgnęłam. Ten produkt ma przyjemny, delikatny zapach, który na twarzy po chwili znika. 

Na samym początku, kiedy dopiero zaczęłam używać maskę z Lioele byłam z niej bardzo zadowolona, bo zapewniała mi dodatkową porcję nawilżenia. Jednak to było jeszcze latem. Teraz, kiedy zaczyna się okres grzewczy ta maska przestaje być dla mnie wystarczająca i mimo to, że stosuję ją regularnie moja skóra zaczyna wołać o dodatkową porcję nawilżenia. Dlatego też nie polecam Wam jej w tym okresie, jeżeli macie suchą skórę. W tym przypadku powyższy produkt może Wam się sprawdzić np. w okresie wiosny lub lata. 

Pojemność: 120 ml, 
Cena: ok. 46 zł, 
Dostępność: sklepy internetowe. 

Na koniec chciałabym Was zaprosić na portal Kobiece Porady, na którym znajdziecie więcej o pielęgnacji, urodzie i stylu życia. Mogę Wam zdradzić, że prawdopodobnie znajdziecie tam niebawem i moje teksty ;). 

Komentarze