Stos marzec/kwiecień i początek maja 2016

Książki - od kilku lat stanowią dla mnie niezwykły świat, w który mogę się zatopić, kiedy chcę odpocząć i zrelaksować się, rozwijać swoje pasje czy też uspokoić się po ciężkim dniu. Marzy mi się dom z mnóstwem książek i duże mieszkanie z osobnym pokojem na małą domową biblioteczkę;], ale coś mi się wydaję, że będę musiała się pomieścić w tym mieszkanku, w którym mieszkam teraz :). 

Dzisiaj chce się z Wami podzielić małym stosem z ostatnich kilku tygodni. Część z nich to egzemplarze recenzenckie, część prezenty, a część zakupy ;). 
Od góry: 
  1. Łukasz Długonowski, "Mikrowyprawy w wielkim mieście", 
  2. Stephen King, "Lśnienie",
  3. Julia Bator, "Zamień chemię na jedzenie",
  4. Dr David Perlmutter Kristin Loberg, "Zbożowa głowa. Ziarno prawdy o mózgó i jego cichych zabójcach: pszenicy, węglowodanach i cukrze" 
  5. Adina Grigore, "Szczęśliwa skóra", 
  6. Radosław Lewandowski "Wilcze Dziedzictwo",  >>>KLIK<<<
  7. Helena Kowalik, "Miłość, zbrodnia, kara. Reportaże kryminalne prosto z sądu." [teraz czytam],
  8. Stephen W. Hawking, "Ilustrowana teoria wszystkiego", 
  9. Andrzej Nowak, "Dzieje Polski. Tom 1" - mam nadzieję, że uda mi się zebrać wszystkie tomy w miarę tego jak będą się ukazywać ;). 
Na stos nie załapało się "Połącz kropki", o których Wam pisałam >>>TU<<< w sumie nie wiem dlaczego;). Ale też przyszły do mnie w ramach egzemplarza recenzenckiego, co mnie bardzo cieszy, bo sama bym sobie pewnie ich nie kupiła, a tak miałam okazję się do nich przekonać ;). 

Komentarze

  1. Najbardziej kusi mnie "Lśnienie". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropki łączyłam bardzo często jako dziecko (pamiętam, że kiedyś dostałam olbrzymią księgę z takimi kropkami do łączenia... <3 ) Choć jeszcze nie czytałam żadnej książki Kinga to mimo to "Lśnienia" zazdroszczę. Życzę miłej lektury i gratuluję nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lśnienie to moja ulubiona książka S. Kinga. :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.