To zadziwiające jak czas przecieka mi przez palce. Wciąż mam wrażenie, że dopiero co był mój pierwszy dzień w pracy, a za chwilę kończy mi się umowa. Co dalej? Nie wiem. Mam cichą nadzieję, że jest przynajmniej cień szansy, że zostanę w "mojej" szkole od września, jednak tej pewności nie mam nie tylko ja, ale kilka moich koleżanek z pracy. Mam nadzieję, że mimo wszystko spotkamy się po nowym roku szkolnym ;).
W tym całym ferworze pracy, codzienności i Wielkich Przygotowań udało mi się sięgnąć po więcej książków niż w zeszłym miesiącu, bo przeczytałam ich o 2 więcej :D.
1. R. Lewandowski, "Wikingowie. Wilcze dziedzictwo" >>>KLIK<<<,
2. H. Kowalik, "Miłość, zbrodnia, kara" >>>KLIK<<<
3. Ł. Długowski, "Mikrowyprawy w wielkim mieście" >>>KLIK<<<
4. I. Allende, "Japoński kochanek", >>>KLIK<<<
5. M. Abramowicz, "Zakonnice odchodzą po cichu"
1. Niesamowity Spider-Man
Ilość przeczytanych książek odbyła się kosztem oglądania filmów i nieco trochę snu, ale mimo to jestem z siebie dumna ;). Mam nadzieję, że w czerwcu będzie jeszcze lepiej ;).
Tymczasem koniecznie dajcie znać, jak Wam poszło w tym miesiącu ;) .
Czekam z niecierpliwością na recenzję ostatniej wymienionej przez Ciebie książki ;-)
OdpowiedzUsuńMam ją już napisaną, będzie niebawem :)
Usuńale sporo książek przeczytałaś! :)
OdpowiedzUsuńNiestety mniej niżbym chciała :(
Usuń