Podsumowanie maja 2016

To zadziwiające jak czas przecieka mi przez palce. Wciąż mam wrażenie, że dopiero co był mój pierwszy dzień w pracy, a za chwilę kończy mi się umowa. Co dalej? Nie wiem. Mam cichą nadzieję, że jest przynajmniej cień szansy, że zostanę w "mojej" szkole od września, jednak tej pewności nie mam nie tylko ja, ale kilka moich koleżanek z pracy. Mam nadzieję, że mimo wszystko spotkamy się po nowym roku szkolnym ;).
W tym całym ferworze pracy, codzienności i Wielkich Przygotowań udało mi się sięgnąć po więcej książków niż w zeszłym miesiącu, bo przeczytałam ich o 2 więcej :D. 

Przeczytane książki: 

1. R. Lewandowski, "Wikingowie. Wilcze dziedzictwo" >>>KLIK<<<,

2. H. Kowalik, "Miłość, zbrodnia, kara" >>>KLIK<<<
3. Ł. Długowski, "Mikrowyprawy w wielkim mieście" >>>KLIK<<&lt;
4. I. Allende, "Japoński kochanek", >>>KLIK<<<
5. M. Abramowicz, "Zakonnice odchodzą po cichu"


FILMY: 

1. Niesamowity Spider-Man



Ilość przeczytanych książek odbyła się kosztem oglądania filmów i nieco trochę snu, ale mimo to jestem z siebie dumna ;). Mam nadzieję, że w czerwcu będzie jeszcze lepiej ;). 

Tymczasem koniecznie dajcie znać, jak Wam poszło w tym miesiącu ;) .

Komentarze

  1. Czekam z niecierpliwością na recenzję ostatniej wymienionej przez Ciebie książki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sporo książek przeczytałaś! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.