Kosmetyki, do których lubię wracać.

Dni nadal przeciekają mi przez palce. Moje życie obraca się wokół pracy i przygotowań do ślubu, które wpadają w kluczową fazę. Jednak mam nadzieję, że nie zaniedbam tego mojego kawałka w sieci ;). Dzisiaj mam dla Was kilka kosmetyków, do których lubię wracać. 

1. Balsamy do ust


Najczęściej sięgam po produkty z takiej firmy jak Nivea, Carmex czy Tisane. Po prostu najlepiej się u mnie sprawdzają. Staram się ich używać naprzemiennie, żeby skóra moich ust nie przyzwyczaiła się do jednego kosmetyku, bo to mogłoby się skończyć na szukaniu kolejnego, który by sprostał ich nawilżeniu ;). 

2. IWOSTIN, krem intensywnie nawilżający, 



Skórę mojej twarzy również ciężko zadowolić. Dlatego też jeżeli już znajdę dobre produkty, które ją nawilżają (szczególnie w okresie grzewczym) to raczej jestem im wierna powyższy krem jest jak do tej pory jednym z dwóch, które jakoś dają radę. 


3. Avon, superSHOCK MAX


Linia SUPER SHOCK to jedna z moich ulubionych linii od Avon. Nigdy nie zawiodłam się na tych tuszach i już nie wiem ile opakowań zużyłam. Po użyciu tuszy z tej linii mam ładnie podkreślone, podkręcone i pogrubione rzęsy i tego mi trzeba ;). 


4. Elizabeth Arden, Green Tea Tropical


Chyba jeszcze żaden zapach nie przypadł mi do gustu tak jak ten. Świeży mix zapachu zielonej herbaty i cytrusów. Bardzo bym żałowała jeżeli zostałby wycofany z rynku, bo mam z nim wiele niesamowitych skojarzeń i wspomnień. 

Na pewno znalazłabym jeszcze kilka produktów, do których lubię wracać, jednak jak na razie tylko te mam w domowej kosmetyczce ;). Mam jednak nadzieję, że kosmetyków, które się u mnie sprawdzają będzie coraz więcej :). 

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.