Moja lista życzeń.

Ostatnio uświadomiłam sobie, że w tym miesiącu stuknie mi trzeci krzyżyk. W sumie to mnie zarówno zmotywowało, jak i zainspirowało do opublikowania listy życzeń...a może kogoś zainspiruje w wyborze prezentu na moje urodziny ;p

1. Książki...te zawsze są dla mnie idealnym prezentem. 

Aktualnie najbardziej chciałabym:
  • J. K. Rowling "Harry Potter i Zakon Feniksa" i dalsze tomy (tylko te w czarnych okładkach),
  • A. Górski, "Pięść Dawida. Tajne służby Izraela", 
  • M. Abramowicz, "Zakonnice odchodzą po cichu", 
  • J. R. R. Tolkien, Trzy tomy "Władcy pierścieni", 
  • Ashlee Vance, "Elon Musk. Biografia twórcy PayPal, Tesla, SpaceX",
  • A. Conan Doyle, "Sherlock Holmes. Księga wszystkich dokonań", 
2. Jeżeli chodzi o kosmetyki, to przede wszystkim marzą mi się te, na które szkoda mi kasy, a które chciałabym mieć. Są to np.: 

Meet Matt(e) Nude od The Balm

Shady Lady 3 od The Balm


 Shady Lady 2 od The Balm


Zoeva, Love is a Story


Zoeva, Smoky Palette



Zoeva,  Mixed Metals

Zoeva, Mixed Metals

3. Inne kosmetyki

Tu zadowolą mnie wszelakie kule i płyny do kąpieli oraz kosmetyki nawilżające twarz lub ciało;). 

4. Sprzęty do kuchni: 
  • Blender kielichowy, 
  • Blachy do pieczenia, 
  • Zestawy kubków/szklanek/kieliszków - szczególnie te ostatnie najbardziej by mi się przydały, bo mam niedobór kieliszków do wina i szampana ;p.
5. Świece - mile widziane te od Yankee Candle, Kringle Candle itp.
6. Bony prezentowe, do takich sklepów jak np. Zalando, Answear i inne. 



Jednak w prezentach najważniejsza jest dla mnie pamięć, o w sumie jeżeli bardzo będę chciała to uzbieram sobie na te paletki cieni do oczu lub nieszczęsny blender kielichowy, który marzy mi się już od kilku miesięcy. Dajcie znać czy Wy też macie jakieś swoje typy tego co zawsze chcecie dostań np. pod choinkę, albo na urodziny. 

Komentarze

  1. Oczywiście ,że mam teraz bym chciała biała wazę kwadratową na zupki:),futrzaną kamizelkę,krem pod oczy na pierwsze zmarszczki co by mnie nie uczulił!!!! . W ciągu kilku ładnych m-cy uczuliło mnie baaaardzo dużo kremów,nawet tych aptecznych na wodzie termalnej. Czytałam ostatnio wspaniałą książkę "Sezon zamkniętych serc" Wioletta Leśków-Cyrulik gorąco polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam produkty The Balm i stanowią większa część moich produktów do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam nic od nich, ale tyle się nasłuchałam, że chciałabym w końcu coś wypróbować ;)

      Usuń
  3. Mam bardzo podobą listę. Książki zawsze przyjmuję najchętniej. <3 Z kosmetyków to marzy mi się paletka Balm, a woski i świeczki to moje ostatnie uzależnienie to też mogłabym dostać. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem osamotniona w tym co bym chciała mieć, a to oznacza, że nie jestem dziwna ;p

      Usuń
  4. Paletka z The Balm wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stałam się niedawno posiadaczką jednej z palet Zoeva i polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu chyba nie dam rady sobie jej kupić, ale w następnym prawdopodobnie nie będę się mogła powstrzymać ;)

      Usuń
  6. Ja nie posiadam listy życzeń. Lubie być miło zaskoczona. Bliscy wiedzą co cieszy moje oczy :) A małe rzeczy i gesty cieszą najbardziej. Nawet poranna kawa sprawia czasem więcej radości niż prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że najbliżsi wiedzą czego byś chciała. Moi nie zawsze;)...czasem trzeba im nieco podpowiedzieć;). Poza tym faktycznie małe gesty są najlepsze, bo niestety nie zawsze o nich pamiętamy.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.