poniedziałek, 4 stycznia 2016

Wyzwania książkowe na styczeń 2016

Nowy Rok to czas postanowień i zmian. Jak wiecie w tym roku jednym z moich postanowień jest przeczytanie dużo większej ilości. Idealnie jest, kiedy większe wyzwania podzielimy na mniejsze. Wtedy łatwiej nam je zrealizować :). Dlatego też chciałabym się z Wami podzielić celem na ten miesiąc jeżeli chodzi o książki :). 

  1. Przeczytanie przynajmniej 8 książek. 
  2. Zaczęcie nowej serii (Już jestem na dobrej drodze, bo zaczęłam Harrego Pottera ;)).
  3. Sięgnięcie po książkę autora, którego do tej pory nie znałam :), 
  4. Sięgnięcie po coś z gatunku s-f/fantastyki.
  5. Przeczytanie przynajmniej jednego kryminału. 
  6. Sięgnięcie po coś z czerwonym elementem na okładce. 
W sumie wiele zamknie mi się w Harrym Potterze - bo w końcu sięgnęłam po coś czego jeszcze nie czytałam, po pierwszy tom z serii i nowego autora. Na dobrą sprawę na obwolucie są też czerwone elementy, więc teoretycznie część rzeczy mi odpadła. Ale ze względu na ilość książek, które chcę przeczytać w tym miesiącu na pewno spełnię swoje wyzwania z nawiązką;]. 

Dajcie znać czy Wy też robicie sobie jakieś wyzwania tego typu ;).

8 komentarzy:

  1. Jak ta telewizyjna kultura mocno na nas wpływa, że zdziwiłam się strasznie, iż nie czytałaś HP, choć jakby się zastanowić to nie ma w tym nic a nic dziwnego.

    Ja nie robię sobie żadnych postanowień, bo zazwyczaj kiedy jestem "wolna" lepiej mi wszystko wychodzi.
    Powodzenia w realizacji, czekam na efekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie ta jego popularność mnie zniechęciła zarówno do książki, jak i do filmów. Ale coś czuję, że nadrobię;).

      A ze mną jest różnie. Czasem cele pomagają mi się ogarnąć;).

      Usuń
  2. Hmmm to ja na wyzwanie sobie wymyślam przeczytać książkę polskiego autora! Nie czytałam takiej chyba z rok szczerze mówiąc. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie dziwię się. Ja też rzadko sięgam po polskich autorów. Tak od ręki mogę Ci polecić Stefana Dardę i duet Skowroński + Ulatowska.

      Usuń
  3. ja też chce w tym roku przeczytać ok 8 książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tyle, że chyba nie dojrzałaś, ale to mój plan na ten miesiąc;p

      Usuń
    2. Ja mam podobne wyzwania :) Życzę powodzenia.

      Usuń
  4. Powodzenia w realizacji planów :)

    U mnie będzie chyba problem nawet z 8 książkami ;/

    OdpowiedzUsuń