wtorek, 5 stycznia 2016

Najbliższe nowości, na które czekam.

Hey, 
Nowy Rok pełną parą. W moim przypadku będzie on rokiem zmian - wiem, bo jedną z najważniejszych mam zaplanowaną na sierpień... Jednak rok 2016 jest przyniesie też kilka nowości, na które czekam z niecierpliwością. Najbliższe nowości, których nie mogę się doczekać to: 

1. M. Druon, "Królowie przeklęci. T. III"

Królowie przeklęci. Tom 3
Źródło: http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,7138,Krolowie-przekleci-Tom-3



Wprawdzie jestem dopiero po pierwszym tomie "Królów przeklętych" to drugi czeka już na swoją kolej i do pełni szczęścia brakuje mi tylko III i ostatniego tomu. Moim zdaniem żaden amator historii oraz fan "Gry o tron" nie może sobie odpuścić przeczytania tej serii - szczególnie, że poleca ją sam G. R. R. Martin, który przyznaje, że ta seria, jako jedna z kilku była dla niego inspiracją. 

2. Marc Elsberg, "ZERO. Oni wiedzą, co robisz".


Zero

Już w przypadku "BlackOut" zakochałam się w stylu autora, który przedstawił bardzo realną wizję tego jak może się skończyć znany nam świat/ Już wtedy wiedziałam, że sięgnę po każdą następną książę tego autora. Opis fabuły powyższej powieści? Proszę bardzo: 

Londyn. Podczas pościgu zostaje zastrzelony młody chłopak. Cynthia Bonsanth, dziennikarka, próbuje wyjaśnić jego śmierć. Trop wiedzie do popularnej platformy internetowej Freemee, która specjalizuje się w gromadzeniu i analizowaniu danych, obiecując milionom swoich użytkowników lepsze, obfitujące w sukcesy życie. Jednak ktoś ostrzega stawiającą pierwsze kroki w wirtualnej rzeczywistości dziennikarkę przed Freemee i jej potęgą. Tym kimś jest Zero, jeden z najbardziej aktywnych użytkowników sieci. Im szersze kręgi zatacza dziennikarskie śledztwo, tym większe niebezpieczeństwo grozi Cynthii. Ale w świecie pełnym kamer, terminali płatniczych i smartfonów ucieczka okaże się niemożliwa…


3. Ch. Cho, "Elementarz pielęgnacji. Sekrety urody Koreanek"

Elementarz pielęgnacji. Sekrety urody Koreanek.
Źródło: http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,7298,Elementarz-pielegnacji-Sekrety-urody-Koreanek
Koreanki słyną z tego, że potrafią długo zachować swoją świeżość i wyglądają na młodsze niż są w rzeczywistości, więc nie mogę sobie odmówić przyjemności zdobycia tej pozycji...mam nadzieję, że sporo się z niej dowiem. 

Oczywiście czekam jeszcze na kilka pozycji, ale nie wywołują u mnie takiego entuzjazmu jak te trzy. Mam nadzieję, że znajdą się w mojej domowej biblioteczce.  Dajcie znać czy Wy też czekacie na coś szczególnie;\

9 komentarzy:

  1. Muszę ten Blackout wreszcie przeczytać. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :)...zostaaje w pamięci na długo.

      Usuń
    2. Zmęczyłam ZERO a ZERO zmęczyło mnie. Czytanie tej książki to była katorga. Jeśli jest ktoś chętny z Wrocławia - książkę oddam za darmo.

      Usuń
  2. muszę przeczytać Zero, uwielbiam zagadkowe powieści :)
    pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czytam pierwszy tom Królów przeklętych - "Króla z żelaza" i podoba mi się, więc pewnie zakupię też resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka książki "ZERO" bardzo przypomina mi okładkę "good night Dżerzi".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :), ale ja jakoś do tej pory sobie tego nie skojarzyłam ;p

      Usuń
  5. Nie czekam na żadną z tych książek. :)
    Ale planuję zapoznać się z "Blackout" - mam audiobooka. :)

    OdpowiedzUsuń