środa, 16 grudnia 2015

Garść linków: wege inspiracje

Ostatnio pisałam Wam o etyce w kontekście naszego odżywiania się i mam nadzieję, że będę rozwijać ten temat też w innych aspektach, bo kwestie dotyczące tego zagadnienia to temat rzeka. Chciałabym w międzyczasie pisać Wam też o miejscach, które są inspiracją dla tych, którzy chcą przejść na wegetarianizm/weganizm oraz zamiennikach, które warto stosować, ale też o tych po które nie warto sięgać. 

Dlatego też dzisiaj mam dla Was garść linków, które dotyczą etycznego jedzenia. Mam nadzieję, że będą dla Was źródłem inspiracji i dostarczą Wam materiałów do przemyśleń. Liczę na to, że Ci z Was, którzy uważają, że szczególnie wegetarianie jedzą tylko makarony zmienią zdanie ;). A może jest wśród Was ktoś, kto jeszcze się waha, a wśród linków znajdzie stronę, która dostarczy mu ostatecznego argumentu za tym, żeby zmienić swoje życie. 




Blogi związane z etycznym jedzeniem:

Przepisy:  
Do poczytania: 
Inne strony internetowe poświęcone etycznemu podejściu do zwierząt:
Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie. Tymczasem nie wiem jak Wy, ale ja ostatnio jestem tak przemęczona, że nie dochodzi do mnie, że niebawem już święta. Niby szykuję prezenty, ale odliczam dni do najbliższego weekendu, w którym w końcu będę mogła się wyspać i zregenerować siły. Szczęśliwie w tym tygodniu mam 4 dni pracy i 3 dni wolnego. Nie mogę się więc doczekać momentu, w którym wrócę jutro do domu i odetchnę z ulgą, że czeka mnie tyle dni wolnych pod rząd, ile jeszcze w tym miesiącu nie miałam. 

4 komentarze:

  1. O świetny spis, jak wrócę z uczelni to chętnie zapoznam się z linkami. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie :).

      Usuń
  2. mnie jakoś temat wege nie rusza, ale poczytam troszkę sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie bardzo, bo jak już dowiedziałam się jak wygląda hodowla przemysłowa zwierząt i jaki wpływ mają miejsca z nią związane na środowisko to mi się odechciało jeść mięsa raz na zawsze. Tym bardziej, że same traktowanie zwierząt i warunki w jakich żyją i są zabijane przyprawiają o mdłości.

      Usuń