Podsumowanie października 2015

Październik miał być czytelniczo lepszy niż wrzesień. Jednak praca i trochę stresów spowodowało, że wyszło trochę gorzej niż myślałam. Co miesiąc obiecuję sobie, że będzie lepiej, ale co miesiąc jakoś nie wychodzi mi tak jakbym chciała. Jednak mimo to nadal zamierzam walczyć sama ze sobą i nie przestawać sobie stawiać celów, bo z nimi osiągnę więcej niż bez nich. 



Książki, które udało mi się przeczytać w październiku to:

1. J. Skowroński, M. Ulatowska, "Pokój dla artysty",
2. Nicky Raven "Wampirologia. Prawdziwa historia upadłych"
3.Anne Rice, "Wywiad z wampirem",
4. Ola Cieślak, "Co wypanda, a co nie wypanda"
5. Jill Walkr Rettberg, "Blogownie",

Niewiele tego, ale mam nadzieję, że uda mi się bardziej zorganizować i będzie coraz lepiej. Dajcie znać co ciekawego przeczytaliście ostatnio.

Komentarze

  1. Świetnie to ujęłaś o tym wyznaczaniu sobie celów, z nimi jest łatwiej niż bez. Gratuluję wyniku.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak myślisz, ale samą siebie przyzwyczaiłam do większej ilości czytanych książek w miesiącu.

      Usuń
  3. Nigdy nie wiemy co nam dany miesiąc przyniesie, czasem praca, czasem choroba i tak to już jest, zgadzam się, że najlepiej nic nie planować:) Pozdrawiam listopadowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ci zazdroszczę, że masz tyle czasu na czytanie. Ja wiecznie mam ważniejsze sprawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom nie mam go zbyt dużo, ale to kwestia priorytetów;]

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.