M. Grechuta, "Pani mi mówi niemożliwe...najpiękniejsze wiersze i piosenki"

Jedną z wielu rzeczy, które kojarzą mi się z dzieciństwem jest muzyka Marka Grechuty. Do tej pory lubię go słuchać i ciężko znaleźć osobę, która nie zna i nie lubi utworów tego Artysty. 

To przez moją słabość do Marka Grechuty i do książek nie mogłam się oprzeć pokusie posiadania tego zbioru wierszy w swoim domu. Znajdziemy w nim takie znane teksty jak: "Będziesz moją Panią", "Nie dokazuj", "Dni, których nie znamy" czy "Wiosna, ach to ty". Jednak w tej niepozornej wielkości książeczce znajdziemy również mniej znane teksty Grechuty...chociażby cykl wierszy inspirowanych obrazami. 

Dla mnie zapoznanie się z tomikiem "Pani mi mówi niemożliwe... najpiękniejsze wiersze i piosenki" było dla mnie podróżą ku lepszemu poznaniu Twórcy, którego lubię i szanuję. I przyznam się Wam w tajemnicy, że zrobiło mi się wstyd, że nigdy nie chciało mi się sięgnąć po więcej utworów Grechuty niż tylko te najbardziej znane. Jednak teraz na nowo odkrywam tego Artystę i czerpię jeszcze większą radość z jego muzyki...oj czeka mnie dużo nadrabiania...bardzo dużo przyjemnego nadrabiania. Mam nadzieję, że uda mi się jak najbardziej nadrobić zaległości i niebawem przynajmniej zdecydowana większość wierszy z tego tomiku będzie miała już określoną melodię...




Komentarze

  1. Lubię książki ale za takimi nie przepadam zbytnio ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Intrygująca pozycja...wiele osób słyszało Grechucie, ale niestety nigdy nie zgłębiało jego twórczości. W tym m.in. ja. Myślę, że powinnam w końcu lepiej go poznać..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry,
    mam do Pani pytania. Czy w tym tomiku jest tekst piosenki "Wolność"? A jeśli tak, to na której stronie? Potrzebne jest mi to do pracy, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry,
    mam do Pani pytania. Czy w tym tomiku jest tekst piosenki "Wolność"? A jeśli tak, to na której stronie? Potrzebne jest mi to do pracy, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.