Stos,sierpień 2015

Witajcie, 
ostatnio doszło o mojej biblioteczki kilka świetnych książek i chciałabym się z Wami podzielić informacją o tym co do mnie przyszło. Myślę, że niebawem na blogu znajdziecie notki o większości z tych książek, bo jedną już skończyłam czytać, a kolejna zaczęła się czytać już wczoraj wieczorem i pewnie dzisiaj ją skończę. A moje zdobycze prezentują się tak: 



Od góry: 

  • Susanna Kaysen, "Przerwana lekcja muzyki",  - teraz czytam
  • Emily Bronte, "Wichrowe wzgórza", 
  • Gustave Flaubert, "Pani Bovary", 
  • Kate Atkinson, "Jej wszystkie życia" 


Do stosiku nie załapały się "Nasze szczęśliwe czasy" Gong Ji-young, które już przeczytałam i pożyczyłam ją znajomej z pracy ;p. Wy na kilka słów o tej książce jeszcze będziecie musieli chwilę poczekać, do momentu, aż się wyrobię z notką. Właściwie przeczytałam już obie książki, które widzicie na zdjęciu, więc będę musiała nadrobić przynajmniej dwie recenzje ;). 

Niestety przez to, że zaczęłam staż mam bardziej ograniczony czas, bo mam go mniej na załatwienie spraw, na które miałam wcześniej całe dnie. Ale jakoś sobie poradzimy;). Póki co plan jest taki, żeby notki pojawiały się regularnie co dwa dni, bo jak na razie, w takim tempie jestem w stanie się wyrobić z tworzeniem nowych postów. Tymczasem z prawej strony macie ankietę dotyczącą tego, o której książce chcecie najpierw przeczytać na blogu. Więc dajcie mi znać ;) 

Tymczasem życzę Wam miłego dnia :)

Komentarze

  1. Mam na półce "Jej wszystkie życia". "Wichrowe Wzgórza" mają piękną oprawę :) A "Panią Bovary" to bym ukradła chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak i dlatego kupiłam to wydanie "Wichrowych wzgórz". Marzy mi się cała kwiatowa kolekcja. Poza tym mam w planach skompletowanie sobie pokaźnej biblioteczki z klasyką, kryminałem i horrorem:). A później jeszcze dojdą thrillery;]

      Usuń
  2. Czytałam "Wichrowe Wzgórza" <3 oraz "Jej wszystkie życia" oraz "Cichy wielbiciel".
    Przyjemnej lektury ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam "wichrowe wzgórza", ale to wydanie jest tak ładne, że musiałam je mieć.

      Usuń
  3. Stosik wspaniały. Bardzo chciałabym przeczytać ,,Przerwaną lekcję muzyki" - dawno temu widziałam film, ogromnie mnie poruszył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, zaczęłam dzisiaj czytać i już jestem za połową mimo to, że miałam dzisiaj sporo "latania"

      Usuń
  4. Podkradłabym Atkinson oraz Panią Bovary :) Do "Przerwanej lekcji muzyki" właśnie wczoraj nawiązywałam przy okazji opinii o innej książce. I tę pozycję również chętnie bym Ci podebrała ;) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu gdzieś dorwać "Przerwaną lekcję muzyki", bo film uwielbiam. :3 Na "Panią Bovary" też się czaję. :P "Wichrowe wzgórza" cierpliwie czekają na swoją kolej, a "Jej wszystkie życia" mam, czytałam i polecam. :) Miłego czytania i dużo czasu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, ja ją długo "dorywałam" i w końcu mam - dzisiaj zaczęłam czytać :)

      Usuń
  6. Chętnie przeczytałabym ,,Przerwaną lekcje muzyki", oj chętnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę...ja długo czekałam, żeby się za nią zabrać i w końcu mogę! :D

      Usuń
  7. Na mojej półce Jej wszystkie życia, ale nie wiem kiedy się za to zabiorę:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem ciekawa książki Jej wszystkie życia", nie słyszałam o niej wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzje "Przerwanej lekcji muzyki".
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.