Aussie, odżywka do włosów cienkich i słabych.

Witajcie, 
dzisiaj chciałabym Wam napisać kilka słów o odżywce do włosów cienkich i słabych z Aussie. 

Zawarta w odżywce lekka formuła z ekstraktem z australijskiego chmielu ma sprawić, że włosy zyskują objętość i puszystość od nasady aż po same końce. 

Swego czasu miałam inną odżywkę z tej firmy - do włosów suchych, która bardzo mi się spodobała i w momencie kiedy zobaczyłam tą do włosów cienkich i słabych na promocji postanowiłam spróbować i kupiłam. 

Niestety okazało się, że nie robi ona z moimi włosami zupełnie nic poza tym, że ułatwia rozczesywanie, co przeważnie robią inne i to dużo tańsze odżywki. Dlatego też po niej spodziewałam się czegoś więcej - może nie jakichś ogromnych zmian, ale ogólnej poprawy kondycji moich włosów. Jednak niestety nic się nie stało...tak jak miałam przyklapnięte włosy, tak mam je nadal i nie wiem czy jakieś produkty do włosów to zmienią. 

Musze Wam jeszcze wspomnieć, że na Wizażu ta odżywka też nie ma dobrych opinii i szkoda, że nie sprawdziłam ich przed zakupem tego kosmetyku.

Komentarze

  1. Szkoda, że się nie sprawdziła u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się nie sprawdził, bo kosmetyki od Aussie wydawały mi się naprawdę dobre! Kiepsko podwójnie, ponieważ planowałam jej zakup. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom też żałuję, chociaż odżywka dla suchych włosów mi się sprawdziła.

      Usuń
  3. Z aussie jeszcze nic nie miałam i raczej nie będę mieć, bo stosunek składu do ceny wg mnie jest nieodpowiedni ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie Aussie tez się nie sprawdziło. Mam 3min cud odżywkę, ładnie pachnie i tyle :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tych odżywek. Czasem coś ma bardzo złe recenzję a okaże się hitem dla kogoś. Miałam tak z tuszem z MAC. Na wizażu same negatywne komentarze a u mnie sprawdził się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie każdy z nas jest inny, a kosmetyki mają to do siebie, że potrafią działać u każdego inaczej.

      Usuń
  6. u mnie też słabo wypadła ta odżywka, sądziłam że w komplecie z szamponem zdziała cuda :D tak się niestety nie stało, ale za to szampon do włosów cienkich uwielbiam i to nie tylko za jego świetny zapach

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.