Podsumowanie marca

Witajcie,
jak zwykle mniej więcej o tej porze przyszedł czas na podsumowanie miesiąca. W marcu skoczyłam czytać "Niezgodną" V. Roth, o której już Wam pisałam. W ubiegłym miesiacu jak widzicie poniżej poszło mi nieco lepiej niż w lutym, ponieważ przeczytałam 7 książek z haczykiem. Jednak miałam nadzieję, że będzie nieco lepiej. No, ale trudno się mówi i żyje się dalej. 


  1. A. Piper "Demonolog" [recenzja]
  2. G. Forman "Wróć, jeśli pamiętasz" [recenzja]
  3. S. J. Bolton "Karuzela samobójczyń" [recenzja]
  4. R. P. Evans "Dotknąć nieba" [recenzja]
  5. D. Wellman, "Ja nie mogę być modelką?!" [recenzja]
  6. W. Lashner "Z krwi i kości" [recenzja]
  7. Kathryn Taylor, "Barwy miłości"  - o tym wkrótce ;)
Mam nadzieję, że w kwietniu pójdzie mi jeszcze lepiej, zatem 3majcie za mnie kciuki. W marcu wzięłam się też za nadrabianie filmów, chociaż nie obejrzałam ich zawrotnej ilości: 
  1. "Whiplash"
  2. "Bogowie",
  3. "Piękna i Bestia"
  4. "Piąty wymiar"
Jak możecie polećcie mi w komentarzach jakieś fajne filmy z gatunku komedii, dramatów, kryminałów itp. Będę Wam bardzo wdzięczna - szczególnie za takie, które można oglądać we dwoje:). 

Komentarze

  1. Polecam obie części filmu "Szefowie wrogowie" :) Tak durny, że aż śmieszny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już widzieliśmy i moja (ponoć) lepsza połowa namawia mnie na obejrzenie II części;]

      Usuń
  2. Miałaś udany miesiąc pod względem czytelniczym :)
    Hm... Filmy powiadasz - może "Blitz" lub fenomenalny "Sherlock Holmes" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), chociaż miałam nadzieję, że będzie ciut lepiej.
      A filmom się na pewno przyjrzę i zaproponuję do obejrzenia ;)

      Usuń
  3. Chciałabym przeczytać Wróć jesli pamiętasz :) Piękna i Bestia? Może i ja oglądnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja teraz nie mam czasu na fajne filmy i mam tylko nadzieje ze kiedys nadrobie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników:) A jeśli chodzi o filmy, to sama ostatnio jestem z nimi do tyłu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. film Bogowie bardzo mi się podoba, już dwa razy oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku! :))
    Jeszcze nie oglądałam filmu "Bogowie", ale muszę jak najszybciej się za niego zabrać :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebe
    addictedtobooks.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.