Multiodżywcza oliwka do skórek od Eveline

Hey,
dzisiaj będzie nieco lżejsza notka - taki mały przerywnik między opiniami o książkach. Chciałabym Wam nieco napisać o multiodżywczej oliwce do paznokci i skórek od Eveline. 

Od jakiegoś czasu szukałam czegoś na moje słabe i rozdwajające się paznokcie i w jednej z drogerii natknęłam się właśnie na tą odżywkę.

Według informacji znalezionych na Wizażu powyższy kosmetyk ma poprawiać wygląd i kondycję skórek oraz wzmacniać i nabłyszczać paznokcie. Formuła oliwki podobno (jeżeli wierzyć znalezionym przeze mnie informacjom) jest kompozycją oleju z awokado i oleju ze słodkich migdałów dodatkowo wzbogacona koktajlem witamin A, E i F. 

Powyższy produkt ma za zadanie delikatnie nawilżać skórki wokół paznokci oraz zapobiegać ich zadzieraniu oraz narastaniu na płytkę. Ma również sprawiać, że dłonie stają się zadbane, a paznokcie wygładzone oraz odżywione. 

I w sumie dużo jest w tym prawdy. Ja zużyłam już dość sporo tejże oliwki i zauważyłam, że moje paznokcie znacznie mniej się rozdwajają (chociaż nie bez znaczenia jest też to, że ostatnio zaczęłam zdrowiej jeść). Poza tym moje paznokcie stały się bardziej odżywione. Dodatkowo mam wrażenie, że rosną nieco szybciej niż normalnie. Natomiast jeżeli chodzi o skórki nie widzę większej różnicy. 

Do niewątpliwych zalet tej odżywki niewątpliwie należy jej wydajność, gdyż używam jej dość regularnie od dobrych kilku miesięcy, a jestem dopiero połowie opakowania. 

Jeżeli chodzi o wchłanianie się to ona potrzebuje na to dobrej chwili i dlatego też dobrze stosować ją np. na noc lub jak wiecie, że nie będziecie robić nic konkretnego przez dłuższą chwilę, a np. siądziecie przed TV z kubkiem kawy i coś obejrzycie. 

Ja na pewno będę do niej wracać, chociaż szukam też czegoś pod lakier...ale bez formaldehydu i chyba mam już coś upatrzonego. 

Komentarze

  1. nie miałam jej, ale oliwek do skórek często używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że jestem zaskoczona, że oliwka do skórek może tak dobrze działać na paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, też byłam nią zaskoczona. I w sumie cieszę się, że tak się u mnie sprawdza :)

      Usuń
  3. Na pewno wypróbuję :)
    addictedtobooks.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jej jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam odżywkę z tej firmy, ale inną :) I bardzo mi pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  6. używam z tej serii 8in1, i na wzmocnienie i uwielbiam ich odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie te 8w1 strasznie wysuszyły paznokcie, więc musiałam je odstawić:/

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.