Stara Mydlarnia, regenerująca odżywka do włosów

Jakiś czas temu miałam okazję dostać kilka kosmetyków ze Starej Mydlarni. Jednym z nich jest mocno regenerująca odżywka do włosów.

Dostępność:http://www.mydla.pl/
Cena 31 zł. 
Pojemność: 300 ml

Producent poleca tą odżywkę do włosów zniszczonych, farbowanych i pozbawionych blasku. Ten kosmetyk jest bogaty w takie składniki aktywne jak masło shea, d-pantenol, witamina E, kompleks 12 ziół, olej arganowy i inne. Regularne stosowanie tej odżywki ma sprawić, że włosy odzyskają blask i zdrowy wygląd. 

Jeżeli chodzi o zapach to bardzo kojarzy mi się z produktami Green Pharmacy, które na razie u mnie się dużo lepiej sprawdzają od tych ze Starej Mydlarni. Dlaczego? Otóż po tej odżywce zauważyłam tylko nieznaczne odżywienie moich włosów. Poza tym nie robi zupełnie nic - nie nawilża i nie pomaga w rozczesywaniu. No chyba, że weźmie się na prawdę pokaźną ilość produktu, to wtedy jest ok. Szczerze mówiąc po Starej Mydlarni spodziewałam się czegoś lepszego...szczególnie, że się cenią. No chyba, że moje włosy nie tolerują naturalnych produktów...ale wtedy nie tolerowałyby naturalnego oleju kokosowego, a przecież się z nim polubiły;]. 

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.