Ulubieńcy grudnia 2014

Kończy się grudzień i zanim napiszę kolejną opinię o książce chcę się z Wami podzielić kilkoma ulubieńcami kończącego się miesiąca. Jest ich mało, ponieważ nie chcę się zbytnio powtarzać, a nie robię często zakupów kosmetycznych czy książkowych. Jednak coś się uzbierało, więc zapraszam:). 


G. R. R. Martin "Nawałnica mieczy. Stal i śnieg" - ta saga wciąga bardziej niż się tego spodziewałam. Już nie mogę się doczekać kolejnego sezonu i filmowego wydania "Uczty dla wron" Recenzja


P. Pullman "Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży" - gratka dla wszystkich, którzy lubią baśnie i dobrze je wspominają z dzieciństwa.  Recenzja


Candy Cane Lane od YC - słodko - kwaśny zapach cukierków na choinkę. Szkoda, że już mi się kończy. 

Black Little Dress od Avon - ulubieniec II połowy grudnia i świąt. Mam wersję 30 ml. - idealną do torebki, która niestety za szybko się skończy.  


Wygładzająco - Odżywczy krem do rąk z Nivei. Przy takiej pogodzie jak ta nic go nie zastąpi. 

Już od dawna chciałam kupić sobie podobne szklanki. Jednak Gwiazdka mnie ubiegła i dostałam cały komplet. Na zdjęciu tylko dwie, bo nie widziałam sensu wyciągania ich wszystkich. Póki co sprawdzają się zarówno do zimnych, jak i gorących napoi np. kakao czy kawa;]. 


"Adwokat spraw ostatnich. Kontrakt" Pawła Szlachetko - niewątpliwie największe książkowe zaskoczenie roku. Myślałam, że powieje kiczem i mi się nie spodoba, ale jednak nie:). Recenzja. 

Komentarze

  1. Na mnie czeka drugi tom Martina i nie mogę się doczekać kiedy po niego sięgnę ;) A i do "Baśni braci Grimm" mnie bardzo ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się obie książki są kuszące. Ja na szczęście mam swoje egzemplarze i ich lekturę za sobą.

      Usuń
  2. Jestem w trakcie czytania Kosogłosa. W życiu bym nie pomyślała, że "Igrzyska śmierci" mnie wciągną". A to wszystko przez moją kuzynkę:)

    http://szczesliwykwiatuszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.