Garść linków #2

Hey:)

Jako, że ostatnia notka z garścią linków spotkała się z pozytywnym odzewem przychodzę do Was z kolejną dawką. Mam dla Was sporo ciekawych propozycji i artykułów, które mnie zainteresowały. Mam nadzieję, że również ktoś z Was znajdzie coś dla siebie:)


Kultura:

Tematy społeczne:
Prawo - czyli coś dla blogerów, liderów inicjatyw społecznych i osób prowadzących projekty:)
To na razie na tyle, ale już szykuję Wam kolejną dawkę linków, tylko mam w tyle głowy kilka stron, które jeszcze muszę sprawdzić;]. 

Miłego dnia:)

Komentarze

  1. Częsci z nich nie znałam, a żałuję :)
    Więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klika z podanych przez Ciebie stron odwiedzam regularnie (m.in. moja ulubiona polona.pl ) ;)
    Jestem ciekawa, co podrzucisz następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się w tajemnicy, że już mam kilka ciekawych, które są powiązane z tymi;]

      Usuń
  3. Większości nie znam, może okażą się przydatne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Federacja Bibliotek Cyfrowych bardzo pomogła przy pisaniu mojej pracy magisterskiej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.