środa, 10 września 2014

Ogłoszenia parafialne

Witajcie:) 
dzisiaj jeszcze wpadłam coś napisać, żeby powiedzieć Wam kilka rzeczy. Otóż zapraszam Was do polubienia mojego:Fanpage:

oraz Instagram: 


Szczególnie na FP zaczęły się pojawiać krótkie informacje dotyczące chociażby zużytych kosmetyków, bubli i stosików przytarganych z biblioteki;]. Poza tym planuję wrzucać też szybkie przepisy, których nie opłaca mi się zamieszczać na blogu, bo są na prawdę ekspresowe;]. 

Zatem te dwa serwisy będą idealnym uzupełnieniem bloga, więc jeżeli zaglądacie tu zachęcam Was do zajrzenia jeszcze w tamte dwa miejsca;)

Pozdrawiam i miłego wieczoru:)
Natalia

3 komentarze:

  1. Może wejdę w moim czasie, ale ja osobiście nie prowadziłabym aż tylu stronek.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mój instagram umiera śmiercią naturalną, za to na fb wchodzę rzadziej niż na bloga po długiej nieobecności.
    Pamiętasz mnie jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, ja chyba się bardzo wciągnęłam w tak zwane social media i wchodzę z przyzwyczajenia.

      I pamiętam, i od czasu do czasu zaglądałam do Ciebie, żeby sprawdzić, czy może wróciłaś już do siebie na bloga...

      Usuń