sobota, 30 sierpnia 2014

Libster Blog Awards

Witajcie, 
ostatnio zostałam nominowana do LBA przez autorkę bloga: http://debbyblog2.blogspot.com/, dlatego też przychodzę do Was z odpowiedziami na kilka pytań:). Mam nadzieję, że dowiecie się o mnie czegoś nowego. 

1. Ulubiony aktor/aktorka i dlaczego ?

Gerard Butler - za umiejętność wcielania się w różne role, nie tylko komediowe. Grał np. Upiora w operze (każdy kto mnie zna wie, że to jeden z moich ulubionych spektakli/filmów). 

Johny Depp - za nietuzinkowość i rolę kapitana Jacka;)

Adrien Brody - polubiłam go w "Pianiście" i tak mi już zostało. 

2.Jak wygląda twój codzienny makijaż ?

Przeważnie tusz do rzęs, trochę cienia, korektor do brwi i delikatna szminka. 

3. Masz jakieś hobby ?

Uwielbiam czytać książki i prowadzić bloga;]

4. Ulubiony serial ?

Ciężko powiedzieć, bo jest ich kilka, chociażby: Gra o tron czy Doktor Who.

5. Cieszysz się , że niedługo powrót do szkoły ?

Nie chodzę do szkoły;] 

6. Ulubiona zupa ?

Barszcz czerwony z uszkami;] 

7.Szminka vs. błyszczyk ?

Zdecydowanie szminka

8.Ulubiona/ulubiony  blogerka /bloger ?

Nie mam tego jedynego czy też tej jedynej...mam kilka ulubionych blogerów i lista byłaby długa...

9.Od kiedy prowadzisz bloga ?

Pierwszego bloga założyłam w drugiej klasie liceum, czyli wychodzi na to, że w blogosferze jestem już jakieś 10 lat;p 

10. Ulubiony zespół ?

E. S. Posthumus 

11. Masz rodzeństwo ? Jak się z nim dogadujesz ?

Mam młodszą siostrę, z którą się całkiem dobrze dogadujemy. 

W sumie z racji tego, że już byłam kilka razy nominowana, to nie mam za bardzo kogo dlatego jesteście nominowani wszyscy;]

A oto moje pytania:

  1. Twój ulubiony sposób spędzania czasu wolnego?
  2. Wymarzone miejsce na podróż?
  3. Ulubiona pora roku to...
  4. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
  5. Jaka jest Twoja pasja?
  6. Dlaczego prowadzisz bloga?
  7. Skąd czerpiesz inspiracje na notki?
  8. Czy w życiu robisz to co lubisz?
  9. Jaki jest Twój sposób na stres?
  10. Jaki jest Twój sposób na szybki i łatwy obiad?
  11. Książka czy film?
Mam nadzieję, że ktoś z Was pokusi się na odpowiedź;). 
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. To Ty stara wyżeraczka blogowa jesteś, Natalia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam dziś na barszcz czerwony z uszkami:)uszka robiłam wczoraj a teraz gotuje wywar na barszczyk:)

    OdpowiedzUsuń