piątek, 2 maja 2014

Obserwuj!;)

Witajcie:)
Ostatnio jest Was więcej, więc  korzystając z okazji chciałabym Was zaprosić na mój Fan Page: https://www.facebook.com/pages/M%C3%B3j-Portret/136063976509773. Dzięki kliknięciu "Lubię to" nie tylko będziecie na bieżąco z notkami, ale także będziecie mieć dostęp do kilku informacji - chociażby do przepisów, które są tak szybkie i proste, że nie bardzo opłaca mi się je umieszczać na blogu. 

Dziś pojawił się chociażby przepis na koktajl bananowo - truskawkowy w wersji, która nie każdemu może być znana;)


Możecie mnie też odwiedzić na Google +. Traficie tam przez ramkę Google Followers. Tam również możecie mnie obserwować jeżeli jest Wam tak wygodniej;)


7 komentarzy:

  1. Ja już dawno z Tobą i na blogu i na fan pagu jestem więc wiem co i jak ; ) A co do koktajlu mniam ; ) Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :),
      a koktajl nie dość, że pyszny to jeszcze zdrowy;]

      Usuń
  2. Piłam rano podobny, tylko dodatkowo z pomarańczą i winogronem:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze z pomarańczą i winogronem nie piłam, ale wszystko przede mną;]

      Usuń
  3. Ja już się nie mogę doczekać sezonu truskawkowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Bo to jedne z moich ulubionych owoców;]

      Usuń
  4. Haha, a ja byłam fajna zanim to było modne i obserwuję na fejsie już od dawna :D A koktail może i bym sobie zrobiła, ale nie mam miksera :D

    OdpowiedzUsuń