sobota, 22 marca 2014

Urodzinowo:), prezenty - w tym urodzinowy stosik;]

Witajcie w tym niezwykłym dla mnie dniu. Dzisiaj o 11:35 minął kolejny rok mojego życia. Dzień przywitałam w podłym humorze, bo niestety coś się do mnie dobiera i tym czymś niestety nie jest Rafał;/. 

Jednakże dzisiaj chciałabym się wam pochwalić tym co dostałam od bliskich na urodziny, żeby Was nie zanudzać pokarzę Wam tylko część prezentów, które reprezentują daną grupę, bo wierzę, że nie wszystkich musi interesować jakie konkretnie bluzki dostałam (chociaż jak jest inaczej to dajcie znać, a nadrobię to chociażby jutro w tygodniu w zdjęciach;]). 

 Książki, które już od dawna chciałam mieć. Od góry:

  1. Arthur Conan Doyle "Znak czterech",
  2. Charlotte Link, "Obserwator"
  3. Maria Stepnova "Kobiety łazarza"
  4. Salman Rushdie "Szatańskie wersety"


 W końcu dorobiłam się swojej drukarki;) Dzięki Mamie:)


Ubrania. Tą bluzkę i sweterek dostałam od Rafała, ale jeszcze Mama kupiła mi bluzę, a za pieniądze od Babci dokupiłam sobie dwie bluzki. To niesamowite - znalazłam w swoim mieście miejsca z ciuchami w moich rozmiarach!


 Buty. Moje Nike niemalże trzymają się już tylko na słowo honoru (chociaż przechodziłam w nich jakieś 3 lata i wiele ze mną przeszły) i Mama (znowu!;)) się nade mną zlitowała i zafundowała buty z okazji urodzin:D


Kosmetyki. Najbardziej ucieszyłam się z wody toaletowej C-Thru Blooming, bo nie dość, że jest to zapach na teraz to w rozmiarze, który zmieści mi się do torebki. Dodatkowo z kosmetyków dostałam jeszcze dwa produkty do pielęgnacji włosów. 

Muszę przyznać, że nie spodziewałam się, aż tylu prezentów i to aż takich! Na prawdę z każdego się ucieszyłam, bo każdy sprawił mi przyjemność i jak najbardziej się przyda;]. Tymczasem 30stka zbliża się nieuchronnie i jest już bliżej niż dalej...jeszcze 2 lata;]. 

18 komentarzy:

  1. Przede wszystkim składam Ci moc serdecznych życzeń urodzinowych. Niech kolejny rok Twego życia będzie co najmniej tak ciekawy jak miniony.
    Te książki i mnie by ucieszyły a przynajmniej "Kobiety Łazarza".
    Bogate prezenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)

      I jak już wspomniałam wcześniej sama nie spodziewałam się, że aż takie prezenty dostanę;)

      Usuń
  2. wszystkiego najlepszego, korzystałam z drukarki kiedy chodziłam do szkoły, teraz już jest mi zbędna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;)

      A mnie drukarka wciąż jeszcze się bardzo przydaje, niezależnie czy do pracy, czy do jej szukania;]

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego, udanego życia prywatnego i zawodowego, dużej ilości ciekawych książek i mnóstwo zdrowia. To ostatnie chyba ci się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a zdrowie chyba faktycznie najbardziej jest mi teraz potrzebne;)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, rozumiem Cie dobrze, bo mi też zostały 2 lata do 30-tki i będę ją obchodziła dokładny miesiąc przed Tobą :]

    STO LAT ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no widzisz...nie wiem jak Ty, ale ja z jednej strony się cieszę, a z drugiej przyprawia mnie to o stres;]

      Usuń
    2. Natalio, nie ma potrzeby się stresować, bowiem mówią, że kobieta po 30-stce odkrywa swoją seksualność, staje się pewniejsza siebie i zdecydowanie umie się nią cieszyć życiem. To podobno piękny wiek :D (przynajmniej ja się trzymam tej wersji :P)!!

      Usuń
    3. W takim razie i ja będę 3mać się tej wersji - a przynajmniej się postaram:)

      Usuń
  6. Wszystkiego dobrego w życiu osobistym,zawodowym i kolejnych ciekawych wpisów na blogu:) . Prezenty super a książki to chyba są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) i faktycznie bardzo cieszę się z książek.

      Usuń
  7. Wa takim razie wszystkiego najlepszego, aby twoje marzenia stopniowo się spełniały, a przede wszystkim mnóstwa czasu na lekturę.

    Kobiety Łazarza to świetny tytuł!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) i domyślam się, że "Kobiety Łazarza" są dobre - widziałam sporo dobrych recenzji tej książki.

      Usuń