Organic Therapy, przeciwzmarszczkowy krem pod oczy z olejkiem z acai - recenzja

Witajcie, 
korzystając z tego, ze mam kilka wolnych chwil stwierdziłam, że napiszę coś dla Was. Padło na recenzję przeciwzmarszczkowego kremu pod oczy z acai z Organic Therapy, który przyszedł mi jakiś czas temu wraz z innymi zakupami ze sklepu Prosto z natury


Z opisu wynika, że dostajemy do ręki lekki krem przeznaczony szczególnie do delikatnej skóry wokół oczu. 

Olejek z Acai, który wchodzi w skład kremu pomaga przywrócić naturalną strukturę komórkową, nawilża, tonizuje oraz skutecznie stymuluje regenerację. Zapobiega powstawaniu zmarszczek i usuwa oznaki zmęczenia. Ma silne działanie antyoksydacyjne oraz poprawia elastyczność skóry. 

Ekstrakt z czarnej jagody ma wzmacniać naczynia krwionośne, usuwać cienie i opuchliznę wokół oczu. Poza tym ma silne działanie antyoksydacyjne, zapobiega pojawianiu się zmarszczek mimicznych, wzmacnia elastyczność i sprężystość skóry. 

Na opakowaniu podana jest informacja, że produkt nie zawiera parabenów, glikoli, ftalanów (cokolwiek by to nie było), silikonów oraz barwników syntetycznych

Krem ma aż 30 ml, co jak na krem pod oczy to bardzo duża pojemność i starczy mi na wieki;]. 

Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to śliczne i kolorowe opakowanie, które moim zdaniem nie jest kiczowate. Poza tym pompka sprawia, że nie trzeba grzebać w słoiczku i dużo produktu się oszczędza. Ta forma również dużo bardziej pasuje mi od wyciskanej tubki, więc takie, a nie inne opakowanie tegoż produktu bardzo mi przypadło do gustu. 

Natomiast jeżeli chodzi o działanie to rzeczą, która wysuwa się na prowadzenie jest dobre nawilżanie okolic oczu - chyba nie miałam kremu pod oczy, który radziłby sobie z tym lepiej. Jeżeli chodzi o cienie pod oczami, to chyba muszę się pogodzić z ich obecnością, ale w sumie są tak jakby nieco rozjaśnione i poza momentami, w których jestem chronicznie niewyspana jest lepiej;p. 

Innymi zaletami tegoż kosmetyku są: 
  • wydajność, 
  • przyjemny i bardzo delikatny zapach, 
  • nie uczula i nie podrażnia;]. 
W sumie jedyne co mi przeszkadza to, to, że nie można ocenić zużycia produktu i trzeba będzie kierować się intuicją jeżeli chodzi o zużycie produktu:/, ale myślę, że przede mną jeszcze kilka miesięcy z tym produktem;]. 

Cena: ok. 30 zł, 

Komentarze

  1. Fajny ten kremik, a 30ml to bardzo dużo, skoro ja przez pół roku męczę 15ml. A w magiczne niwelowanie cieniów pod oczami nie uwierzę, chyba, że ktoś ma cienie tylko z powodu niewyspania, a nie z powodu "taką mam urodę"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie te cienie są już chyba na stałe i jedyne co może je zamaskować to dobry korektor;]

      Usuń
  2. zmarszczki nie są takie złe ;P a tak serio ja polecam rozsmarowywanie białka z jajka
    pod oczy, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.