#10 Tydzień w zdjęciach

Witajcie, 
na początku chcę Wam przypomnieć o konkursie z okazji Dnia Kobiet, który znajdziecie >>>TU<<<. Do tej pory dotarło tylko jedno zgłoszenie i jestem tym trochę zawiedziona:(, ale wierzę w Was i w to, że mnie nie zawiedziecie;p. 

A teraz przyszedł czas na zdjęcia:D


 W poniedziałek przyszła do mnie mała przesyłka - fiszki z angielskiego;). Spodziewajcie się niebawem recenzji;] 


 Przeczytałam bardzo ciekawą książkę, którą jak to mam w ogóle w zwyczaju jeżeli chodzi o książki taszczyłam wszędzie:). 


 I jak widać uzależniłam się od kawy z mlekiem;]. 


 Mój Dzień Kobiet nastał już w piątek;]. 


"Walczę" z dość trudną książką...mam nadzieję, że dam radę;p. 


Dziś zrecenzowałam "Kuchnię Filmową" na blogu: http://mojportret-gotuje.blogspot.com/, zatem zapraszam tam tych z Was, których to cokolwiek interesuje;]. 

Mam nadzieję, że Wam ten tydzień również minął spokojnie. 
Pozdrawiam i życzę Wam spokojnego popołudnia;)

Komentarze

  1. Kawa z mlekiem nie tylko Ciebie uzależniła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) choć ja akurat musiałam na kilka miesięcy z niej zrezygnować ;(

      Usuń
    2. Dobrze, że nie jestem z tym sama;]...jakoś łatwiej znieść myśl o uzależnieniu;].

      Usuń
  2. Najlepsza jest kawa ze spienionym mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawę to ja jedynie z mlekiem jestem w stanie wypić inaczej mi nie smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.