środa, 19 lutego 2014

Libster Blog Award po raz kolejny;]

Witajcie, 
po raz kolejny zostałam nagrodzona Libster Blog Award, z czego bardzo się cieszę, bo to jest dla mnie ogromne uznanie:). Tym razem nominowana przez MDream z bloga: http://mbzapisanekartki.blogspot.com/. Mam nadzieję, że i tym razem dowiecie się czegoś ode mnie. A oto moje odpowiedzi na pytania:

1. Czy jesteś w stanie przeżyć jeden dzień nie zaglądając do internetu.

Tak, jeżeli mam odpowiednio zaplanowany dzień:). 

2. Czy czytałaś/-eś kiedykolwiek jakiś romans. Jeżeli tak to jaki?

Tak i to kilka. Był to m. in. "Dotyk złodziejki" M. Marlowe. 

3. Twoje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa.

To chyba było tak, że tato jechał na jakiś zagraniczny mecz i obiecał mi kupić klocki;]...miałam wtedy może ze 3 czy 4 lata;]

4. Twoje hobby.

Oj chyba można zaliczyć tu dwie rzeczy - czytanie książek i blogowanie. 

5. W jakim kraju najchętniej chciałabyś/chciałbyś mieszkać?

Zdecydowanie w Belgii;] - dla tych co mnie znają nie powinno być to zaskoczeniem;) 

6. Twój ulubiony serial

Oj ciężko jest wybrać, chociaż jeżeli miałabym wybierać, to zdecydowanie jest to..."Dr Who":)

7. Twój ulubiony kwiat

Forsycje:)

8. Najlepsza książka jaką czytałaś/łeś

Oj...nie ma jednej takiej, bo dla osoby, która dużo czyta jest kilka takich. Kiedyś ktoś powiedział, że to tak jakby kazać matce wybrać ulubione dziecko i coś w tym jest. Z książek, które mną najbardziej wstrząsnęła mogłabym Wam polecić np. "Dopóki Cię nie zdobędę" autorstwa S. Hayes. Poza tym z najlepszych książek będą to też: "Macocha" J. Czajkowskiej i "Tańcząc na rozbitym szkle" Ka Hancock

9. Najgorsza książka jaką czytałaś/-łeś

Tu też jest ich kilka, bo są to: 
  • "Rodzina Wenclów" L. Najdeckiej, 
  • "Nuda" A. Moravia,
  • "Zakładnik" P. Lemaitre,
  • "Akuszer śmierci" P. Jaszczuka,
  • "Mroczna bohaterka. Kolacja z wampirem" A.A. Gibbs i kilka innych, ale te są najgorsze, które miałam w rękach.

10. Czy lubisz wymieniać się książkami?

Tak, szczególnie wymieniam te, których nie lubię;]. 

11. Czy lubisz pożyczać swoje książki rodzinie, znajomym?

Raczej tak, ale pożyczam tylko tym osobom, które nie zniszczą pożyczonych książek i mi je oddadzą;]. 

Tym razem typów nie będzie, bo były ostatnio, jednak mam nadzieję, że mogliście się o mnie czegoś dowiedzieć

Pozdrawiam i życzę Wam miłego popołudnia
xoxo
Natalia;)

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi krótkie, ale konkretne! :) Ja książki pożyczam tylko siostrze :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie było o czym się rozpisywać;)

      Usuń
  2. Ja odczuwam niechęć do pożyczania książek, wolę się migać od tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja też to zwykle robię, ale mam grono osób, które wiem, że mi oddadzą książki w nienaruszonym stanie;]

      Usuń
  3. Brawa dla osoby, która układała pytania - są bardzo ciekawe :) Oczywiście twoje odpowiedzi też są interesujące.

    "Dr Who" to za wiele nie widziałam. Ale był tam Mark Sheppard, więc ode mnie duży plus :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Czy jest szansa, że na moje pytania z LBA, które ci zadałam (a właściwie zadałam do bloga ;)) odpowie gościnny gość Rafał 8517? :D

      Usuń
    2. Generalnie obie macie talent do wymyślania pytań:), a Rafała8517 się zapytam czy odpowiedziałby na Twoje pytania - ale powinien się zgodzić;)

      Usuń
    3. "... ale powinien się zgodzić" - dodała z szyderczym uśmieszkiem już kombinując jakie katorgi wymyślić mu za ewentualną odmowę. :D

      Usuń
    4. kurczę to trochę przerażające jak dobrze mnie znasz;)

      Usuń