piątek, 24 stycznia 2014

Rozpusta na zimowe wieczory, czyli...

kolejny stosik w tym roku:D
Jak już wiecie Zafon musi poczekać na lepszy czas dla siebie i wiedząc, że nie przeczytam go w najbliższym czasie poszłam go oddać do biblioteki. Jednak nie byłabym sobą, gdybym nie przytargała kolejnej dawki książek do czytania, mimo to, że mam jeszcze trzy zaległe egzemplarze recenzenckie do przeczytania.


Od góry:
  • Alice Munro "Przyjaciółka z młodości" - pożyczona od Mamy,


Z biblioteki:

  • Philip Roth "Konające zwierzę" - recenzja >>>TU<<<,
  • Tara Moss "Pajęcza bogini" - recenzja >>>TU<<&lt;,
  • Murat Kurnaz "Guantanamo pięć lat z mojego życia",
  • Dirk Brauns "Cafe Auschwitz",
  • Nicola Cornick "Skandalista" 
W sumie niesamowicie się cieszę, że mamy nawet nieźle zaopatrzoną bibliotekę, bo często mogę znaleźć książki, których recenzje czytałam na innych blogach:). Dajcie znać czy czytaliście, którąś z tych książek i jakie są Wasze wrażenia;). 


7 komentarzy:

  1. Hah, dlatego nie zaglądam do bibliotek, za duża pokusa, na pewno wyszedłbym objuczony stosem książek, mając w swoim pokoju jeszcze grubo ponad setkę tytułów do nadrobienia... ;-) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie umiem się powstrzymać, ale plusem jest to, że w bibliotece, do której chodzę jest limit wypożyczenia książek do 5 pozycji;), więc teraz i tak wychodzę z mniejszą ilością książek;))

      Usuń
  2. Niestety nic nie czytałam, więc nie poradzę od czego można by zacząć. Jeśli o mnie chodzi to ja do biblioteki już od 2 lat prawie nie chodzę - mam co w domu czytać i tego nawet nie ogarniam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też mam trochę tego w domu i nie ogarniam, ale nie potrafię się powstrzymać przed wizytą w bibliotece:/

      Usuń
  3. Będę wypatrywać recenzji Munro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok...postaram się z nią wyrobić w miarę szybko;]

      Usuń
  4. O aż mam chęć coś pooglądać ; ) Miłego weekendu życzę ; )
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń