poniedziałek, 27 stycznia 2014

Rabat na zakupy dla czytelników bloga:))

Dla wielu z nas poniedziałek nie jest najbardziej ulubionym dniem tygodnia - wręcz przeciwnie;p. Dlatego też mam dla Was niespodziankę -, która mam nadzieje umili Wam nie tylko poniedziałek, ale również nadchodzący tydzień;]. 

Nie wiem czy pamiętacie dwie przesyłki, które dotarły do mnie w ostatnim czasie...




...kupiłam sobie zamienniki kosmetyków, które mi się kończą, żeby nie obudzić się pewnego dnia z tak zwaną ręką w nocniku. 

Powyższe kosmetyki pochodzą ze sklepu Prosto z natury, z którym w międzyczasie udało mi się nawiązać współpracę:). Zaowocowała ona m.in. tym, że na dobry początek macie 5% rabatu na zakupy w powyższym sklepie;) na hasło NATALIA. Traficie do niego chociażby klikając w baner znajdujący się po prawej stronie;). Zdaje się, że promocja trwa do końca lutego, więc macie trochę czasu;]. Dlatego też jeżeli szukacie np. rosyjskich kosmetyków to miejsce będzie dla Was idealne, a do tego możecie je dostać trochę taniej;). 

Mam nadzieję, że oprócz recenzji powyższych kosmetyków niebawem będę miała dla Was opinie o innych kosmetykach ze sklepu Prosto z natury;). Jednakże póki co Was zapraszam do zapoznaniem się z ofertą jaką proponują;).

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam organiczne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero je odkrywam, ale też już zdążyłam polubić niektóre z nich;]

      Usuń
  2. Ja będę miała cały tydzień zjeb... zepsuty przez uczelnię ale zawsze chętnie pooglądam oferty sklepów online. Popatrzę co mają ciekawego na składzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coś czuję, że to będzie jeden z moich ulubionych sklepów internetowych;]

      Usuń
  3. Uwielbiam kosmetyki rosyjskie więc na pewno skorzystam z rabatu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może się skusze, nie używałam jeszcze takich kosmetyków ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto jest się im przyjrzeć, tym bardziej, że to zawsze jest coś innego od tego co mamy na polskim rynku;]

      Usuń
  5. Fajnie, że masz taki rabat dla czytelników. Jak będę coś potrzebowała kupić, to z niego skorzystam. ;) A zakupy wydaje mi się, całkiem udane, bo praktyczne. Lepiej zapas zrobić wcześniej, żeby później właśnie za późno się nie obudzić i zobaczyć, że czegoś już nie ma! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że mam dla Was taki rabat...zawsze mogę zrobić coś dla swoich Czytelników chociażby za to, że są:).

      A ja nauczyłam się sobie robić zapas, bo jak mi się coś skończyło to zazwyczaj nie miałam akurat czasu, żeby iść sobie dokupić, a tak to jak widzę, że kończy mi się ileś tam produktów, to sobie je dokupuje i później podmieniam:D, Dla mnie to bardziej praktyczne;)

      Usuń
  6. Super rabacik. Ja też mam w zwyczaju kupować kosmetyki na zapas, żeby później nie zostać z pustymi rękami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze, że nie jestem w tym odosobniona;)

      Usuń
  7. Koniecznie muszę przejrzeć ofertę sklepu! Może się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kosmetyki kupuję raz na ruski rok, ale to nadal miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! kosmetyki TianDe tam mają. :D

    OdpowiedzUsuń