poniedziałek, 23 grudnia 2013

Przedświątecznie

Moi Drodzy, 
to niesamowite jak ten czas szybko leci...mnie osobiście bardzo ciężko uwierzyć w to, że już jutro Wigilia, chociażby dlatego, że w tym roku do ostatniej chwili pracuję, a poza tym nie ma śniegu, a ozdoby świąteczne w moim mieście są bardzo ubogie:/. Zupełnie nie czuć klimatu świąt:(, ale mam nadzieję, że niebawem go poczuję...chociaż nie wiem kiedy uda mi się dostać do rodziców... No cóż - takie są uroki samodzielnego mieszkania. 

W każdym bądź razie mam nadzieję, że Wy już jesteście w domach i możecie cieszyć się świąteczną atmosferą. 

Zdjęcie pochodzi sprzed dwóch lat, kiedy przyjechałam na święta z Brukseli;p

Z okazji świąt Bożego Narodzenia 
chciałabym Wam życzyć ciepłych i radosnych chwil spędzonych z rodziną;
miłości, która wypełni każdą chwilę Waszego życia;
nadziei, która codziennie dodaje Wam siły do walki o spełnienie mareć;
oraz 
spełnienia, które będzie uwieńczeniem Waszych wysiłków:)

Tymczasem pogoda jest piękna:)...przypomina mi tą sprzed dwóch lat, kiedy w moim życiu odbywała się rewolucja, a nasz domowy zwierzak był drobny, a nie sięgał po pas...zatem tak na dobry początek dnia, mały Nemo:


5 komentarzy:

  1. Wesołych świąt! Ciepłych, pogodnych, spędzonych w gronie rodziny i pełnych prezentów (najlepiej książkowych) ;) Nemo jest śliczny, ciekawe jak wygląda teraz :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę ci abyś poczuła świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z okazji świąt Bożego Narodzenia życzę,
    aby przy świątecznym stole nie zabrakło
    światła i ciepła rodzinnej atmosfery,
    A Nowy Rok niósł ze sobą szczęście i pomyślność.

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych i spokojnych Świąt! Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń