wtorek, 24 grudnia 2013

Okołoświątecznie

Moi Drodzy, 
mam nadzieję, że Wasze święta zaczęły się spokojnie i bardzo rodzinnie. 

Dla mnie czas świąt, to też czas robienia podsumowań i planów na kolejnych 12 miesięcy. Do takich planów, które mogę Wam zdradzić należą:

  1. Zrobienie kursu językowego - z języka niemieckiego, albo angielskiego;
  2. Rozwój zawodowy przez szkolenia i ewentualne dodatkowe studia;
  3. Założyć własne stowarzyszenie;
  4. Poprowadzić dwa oddzielne blogowe projekty - możliwe, że pochwalę się nimi na tym blogu.
Poza tym jest kilka planów, które chcę zachować dla siebie, bo są bardzo osobiste, chociaż i tak pewnie wyjdą w praniu, więc i tak w swoim czasie się o tym dowiecie.  

Z dobrych wiadomości (albo i nie - jak kto woli) mam dla Was informację, że mam już materiał na kolejne 3 notki. Dzisiaj po Wigilii kiedy robiłam zdjęcia mama zapytała się mnie po co je robię...odparłam, że zbieram materiał na bloga;]...cóż bloger funkcjonuje trochę inaczej niż reszta społeczeństwa i najbliższym czasem ciężko żyć z taką osobą;p. W każdym bądź razie spodziewajcie się przynajmniej trzech notek po świętach, w krótkim odstępie czasowym;]. Mam nadzieję, że nie zwątpicie po kilku postach dodawanych dzień po dniu;)

2 komentarze:

  1. Nie martw się częstotliwością postów ;) U mnie teraz dzieje się to samo - nadrabiam zaległe recenzje i również pojawiają się codziennie ;)

    A najważniejsze życzę spełnienia marzeń i planów, również tych osobistych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem sama;). W sumie chyba wielu z nas nadrabia zaległości w tym na co, na co dzień nie mamy czasu;)

      Usuń