Mój tydzień w zdjęciach - bardzo ubogi;p

Wiem, że obiecałam Wam zacząć cykl ze zdjęciami z minionego tygodnia, ale w zeszłym tygodniu nic ciekawego się nie działo się niewiele. Jednakże cokolwiek jest i udało mi się wytelepać jakieś zdjęcia mimo to, że szału nie ma.

Ubiegły tydzień minął mi dość twórczo na pisaniu notek i zbieraniu do nich materiałów. Mam go na kolejne dwie, a oto mała podpowiedź o czym będzie jedna z nich...


Ostatnio mój siostrzeniec miał urodziny i oprócz góry prezentów (co wywołało jego zdziwienie, bo nie ogarniał czemu to) miał taki oto pyszny tort...
...jest pyszny, a u mnie ostały się jakieś resztki. A ten mały kawaler, którego kawałek widać na zdjęciu to mój siostrzeniec i już próbował się dobrać do tortu...na pewno świetnie by się nim bawił i byłby przeszczęśliwym dzieckiem umorusanym tortem;]. Poza tym ostatnio u mnie na topie są gofry...


Mój R. już od jakiegoś czasu mnie namawiał na gofrownicę i teraz molestuje mnie o to, żebym robiła gofry - aktualnie szukam przepisu, który najlepiej będzie nam smakował. Znacie może jakiś dobry? Coś czuję po kościach, że jeszcze znudzą mi się te gofry, które swoją drogą są jednym ze smaków mojego dzieciństwa... Poza tym nic się u mnie nie działo - ot taki osobisty standardzik związany z pracą, domem i spotkaniami z R...może w przyszłym tygodniu będzie ciekawiej;)

A tak swoją drogą chcę Was zaprosić na mój FanPage:
Będzie mi bardzo miło jeżeli wciśniecie lubię to:]...ostatnio więcej się tam dzieję, więc jeżeli chcecie wiedzieć co się u mnie dzieje na bieżąco to zapraszam;) Jeżeli macie fb, to przy okazji będziecie mogli się szybciej dowiadywać o notkach, bo linki do nowych postów wrzucam na FP niemalże od razu;)

Komentarze

  1. Co za piękny tort!!!! Jestem pod wrazeniem tego cudeńka :)

    http://madeleinelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak każdemu się podobał - a mały chciał od razu łapki w niego wsadzić;]. Ale też niesamowicie smakował;)

      Usuń
  2. Wow! Ten tort jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny torcik :) gofry kojarzą mi się z polskim morzem :) nie kupiłabym gofrownicy bo pewnie jedlibysmy gofry codziennie i szybko by się znudziły a tak mamy to wspomnienie gofrów które najlepiej smakują nad morzem :D ale Tobie zyczę smacznego i pochwal się koniecznie jak znajdziesz satysfakcjonujący przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no torcik faktycznie świetny:)
      A co do gofrów to już jestem blisko - mogę się dość szybko z tym uporać, bo mój mężczyzna jak u mnie jest to często prosi o to, żebym mu gofry zrobiła;)

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.