wtorek, 24 września 2013

Plany na następną podróż;)

Często marzymy o podróżach gdzieś bardzo daleko. Jednak czasem wystarczy się rozejrzeć, a podpowiedź przyjdzie sama. 

Ostatnio z ciekawości sięgnęłam po magazyn Voyage i znalazłam coś dla siebie;)
 We wrześniowym numerze znalazłam artykuł o Lublinie, a mianowicie o tym, że kiedyś mieszkało w nim sporo Żydów. Na pewno chciałabym ze świadomością zobaczyć miejsce, gdzie dawniej mieściła się dzielnica żydowska - zobaczyć Bramę Grodzką i podzamcze ze świadomością, że tam był inny świat i jeżeli dam radę odwiedzić stary i nowy kirkut. 
 Przy okazji chciałabym odwiedzić Mandragorę, w której można zjeść żydowskie jedzenie, w (ponoć) przytulnie urządzonym miejscu. 
 Inspiracją do podróży obok artykułu były również zdjęcia, w nim zamieszczone...


Jak widzicie wyżej opisałam i pozakreślałam sobie najbardziej interesujące mnie fragmenty. Mam nadzieję, że jak tylko pozwoli mi czas i fundusze to wyskoczę (a właściwie wyskoczymy) do Lublina chociażby na jeden dzień. 

Poza tym w Lublinie podobno można znaleźć jakieś promocje na książki, których nie spotyka się u mnie w mieście;), a już na pewno wiem, że można tam dostać całkiem dobrą kawę;) 

P.S. 
Przypominam o konkursie: 
http://mojportret.blogspot.com/2013/09/konkurs.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz