poniedziałek, 10 czerwca 2013

Pielęgnacja specjalna cz II

Tak jak pisałam w poprzedniej notce dziś będzie o kuracjach do twarzy. Najpopularniejszymi kosmetykami do tego typu pielęgnacji są:

  • ampułki,
  • serum,
  • silniejszy krem do twarzy, 
W przypadku kuracji należy wspomnieć, że stosuje się je codziennie aż do wyczerpania kosmetyku, którym tą kurację sobie robimy. 
Jeżeli chodzi o ampułki to są takie, które stosuje się w pielęgnacji dwa razy dziennie i te, które używa się raz dziennie. A przynajmniej ja się na takie natknęłam. Wiem, że ten pierwszy rodzaj ampułek można znaleźć w ofercie Avon, natomiast te drugie można kupić chociażby w Rossmanie z firmy Rival de Loop. Ampułek z Avonu nie stosowałam (jeszcze), ale będąc ostatnio w Rossmanie na zakupach zaopatrzyłam się w te drugie. Pewnie napiszę o nich mniej więcej za tydzień jak je skończę. Ja zawsze robię sobie przynajmniej kilka dni odstępu między zaczęciem następnej kuracji ampułkami...chociaż wydaje mi się (poprawcie mnie jak się mylę), to można je stosować przez dłuższy czas bez przerwy.

Silniejszy krem do twarzy to ten przeznaczony dla osób starszych od nas. Ma on silniej wpływać na naszą skórę i bardziej ją odżywiać. 

Natomiast jeżeli chodzi o serum to rzecz się ma podobnie jak w przypadku silniejszych kremów. Mają one dodatkowo wspomagać naszą codzienną pielęgnacje i są stosowane pod krem (przynajmniej ja nie spotkałam się z innymi). Ja ostatnio używałam serum z Avonu z serii Anew Reversalist. To fakt, że jest to seria przeznaczona dla kobiet będących parę lat starsze niż ja, jednakże w ramach silniejszej kuracji postanowiłam zaryzykować - tym bardziej, że dostałam ten produkt w prezencie (normalnie szkoda by mi było pieniędzy na ten kosmetyk). Muszę przyznać, że dostałam go w idealnym momencie, bo moja skóra potrzebowała dodatkowej porcji nawilżenia i odżywienia. Momentalnie moja skóra nabierała odpowiedniej elastyczności i tak na prawdę miałam poczucie, że mogłabym nałożyć na twarz tylko to i nic więcej. 

W przypadku serów i silniejszych kremów do twarzy zwykle robię 3 - 4 tygodni przerwy. 

A Wy stosujecie takie kuracje u siebie? Co o nich myślicie? Możecie polecić jakieś ampułki do twarzy? 

2 komentarze:

  1. Nie stosuje takich ampułek a może powinnam zacząć, w końcu kurację przeciwzmarszczkowe powinno się zacząć stosować zanim się owe zmarszczki pojawią ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym słyszałam i ostatnio się zastanawiałam czy nie zacząć;p

      Usuń