środa, 5 czerwca 2013

Nowa współpraca?

W ramach rozszerzania tematyki bloga postanowiłam przygotować się do notki z inspiracjami na Dzień Ojca. Z tej okazji wczoraj napisałam maile z propozycją współpracy do trzech firm (ta liczba może wzrosnąć). Niemalże natychmiast dostałam jedną odmowną odpowiedź, jednakże kiedy  dziś sprawdziłam pocztę znalazłam maila z innego sklepu...z pozytywną odpowiedzią:D. Poprosili mnie o adres do wysyłki i mam nadzieję, że za kilka dni będę mogła testować ich produkty. Będzie smacznie...a przynajmniej na to się zapowiada, bo zdarzało mi się robić zakupy w tym sklepie, ale z racji tego, że mają tam droższe produkty niż normalnie (co idzie w parze z jakością) to nie mogłam pozwolić sobie na tak duże zakupy jak bym chciała. Dlatego też liczę na owocną współpracę i cieszę się z niej niesamowicie, chociaż tak na prawdę boję się, że stanie się coś takiego co sprawi, że to nie dojdzie do skutku. Mimo to cieszę się jak dziecko:). Wiem, że niektórzy z Was podchodzą z dystansem i sceptycyzmem do współprac nawiązanych z inicjatywy blogera, ale wierzę, że ta współpraca pomoże mi rozwinąć bloga i zainteresować Was czymś, co sprawia...będzie sprawiało? mi przyjemność;)
Zatem 3majcie kciuki za moją współpracę, bo może będę mogła pisać Wam o pysznych rzeczach:D

9 komentarzy:

  1. Najważniejsze, abyś Ty była zadowolona. ;-) Niecierpliwie czekam na posty dotyczące nowych produktów. Jestem ciekawa, co to będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wiem:), będą to produkty do posta z inspiracjami na Dzień Ojca:D

      Usuń
  2. Powodzenia w takim razie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za pomocą blogów zyskałem parę cennych znajomości, a nawet przyjaźni. W pracy zyczę Ci zadowolenia graniczącego z błogością podniebienia!
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla nie tylko śmieszne są takie osoby co od razu po założeniu bloga piszą do rożnych firm z propozycją współpracy. Ty akurat bloga prowadzisz jakiś czas, więc nie jest on założony głównie z myślą o darmowych produktach, więc trzymam kciuki, że ci się uda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie śmieszą tacy blogerzy, ale tacy blogerzy raczej nie będą pisać długo. A ja jestem w blogosferze już ładnych parę lat i sprawia mi to przyjemność, więc to wydaje mi się najważniejsze. A współpraca z firmami to tylko miły dodatek:)

      Usuń
  5. Gratuluję :) każda nowa współpraca cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak - ja cieszę się jak dziecko:)

      Usuń