czwartek, 6 czerwca 2013

A jednak dziś wiem już na pewno...

Witajcie,
wczoraj pisałam Wam o nawiązanej współpracy, chociaż wciąż bałam się zapeszyć i pisać, że na pewno będę miała dla Was coś do zrecenzowania. Tymczasem dzisiaj dostałam informację, że jutro zostanie wysłana do mnie przesyłka, a przy Ich tempie pewnie będę miała paczkę w poniedziałek, albo wtorek;p. Cieszę się niesamowicie, bo już wspominałam o produktach z tego sklepu, a teraz będę mogła Wam napisać o kolejnych nie tylko z mojej perspektywy, ale przede wszystkim z perspektywy mojego Taty. Szczerze mówiąc pisząc maile z propozycją współpracy obawiałam się, że nikt się nie zgodzi, ale jednak! :D. Jak dobrze pójdzie przed Dniem Ojca pojawi się cały cykl notek z inspiracjami jeżeli chodzi o prezenty dla naszych Rodzicieli. A mojemu Tacie się należy...chociażby z tego względu, że od jakiegoś czasu mam poczucie, że to o Mamę dbałam bardziej, a Tato mógł się czuć pominięty. Dlatego mam nadzieję, że oprócz tego co Mu sama kupię będę mogła jeszcze dorzucić kilka rzeczy...z notka z pierwszą inspiracją na Dzień Ojca już w przyszłym tygodniu. Tak, wiem - każdy z nas zna swoich ojców na tyle, że nie potrzeba inspiracji, ale np. ja osobiście zawsze miałam problem z tym co kupić mojemu Tacie...jakoś nie miałam pomysłu na to co może Mu się spodobać, także mam nadzieję, że jeżeli ktoś z Was będzie potrzebował jakiegoś pomysłu to się zainspiruje;). A teraz mam nadzieję, że mój prezent sprawi przyjemność nie tylko Mu, ale pewnie wszystkim domownikom, jeżeli będzie chciał się czymś podzielić;p...

Tymczasem wracam do czytania...ostatnio niestety jestem zakręcona na tyle, że zaniedbałam czytanie, a przecież czeka na mnie ogromne Stosisko, które domaga się przeczytania...

6 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy. Ja swojemu rodzicielowi kupię jakieś piwo czy inny alkohol, nic innego mi nie przychodzi do głowy w moim zakresie cenowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ja od siebie się szarpnę na jakiś kosmetyk, który mój Tato używa...więc powinien się cieszyć i pewnie jeszcze będzie mówił Mamie, że On dostał lepszy prezent niż Ona;p

      Usuń
  2. Gratuluję nowej współpracy :D Też dzisiaj nawiązałem nową współpracę, ale z wydawnictwem :) Już się nie mogę doczekać książek :)
    A tymczasem zapraszam na konkurs na moim blogu http://forestreviews.blogspot.com/2013/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ja również gratuluję:), każda nowa współpraca cieszy ogromnie;)

      Usuń
  3. Ja już pomysł na dzień taty mam:) Kupię mu płytę Anny German:) Będzie sobie słuchał w aucie. Wiem, że ja lubi, bo kiedyś prosił, żebym nauczyła się jednej z jej piosenek, więc teraz będzie mógł ją częściej słuchać.;)
    Książkę dziś jedną skończyłam, jak tylko skończę pisać pracę, zabieram się za drugą tego samego autora;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie do każdego prezentu muszą być słodycze, więc to będzie element konieczny...inaczej nie sprawiałby tyle radości;)

      Usuń