poniedziałek, 22 kwietnia 2013

coś innego niż książki;p

Ostatnio mogłoby się wydawać, że nie robię nic innego poza siedzeniem w książkach - nic bardziej mylnego.
Otóż uczę się wielu rzeczy, np. odpowiedniej organizacji czasu i chociażby robić inne rzeczy w kuchni niż dotychczas:
Oponki "chodziły za mną" przez jakiś czas i to bardzo uporczywie. W końcu postanowiłam je zrobić;p Jak jesteście ciekawi jak je zrobiłam to zapraszam na Bo życie ma smak. Upsss...chyba znowu mi się ich zachciało;p


W niedzielę o dziwo znalazłam czas dla rodziny. Rodzice często się śmieją, że wyrodna córka przyjechała do domu;p To był czas w znacznej mierze na spotkanie nie tylko z rodzicami, szwagrem, siostrą i siostrzeńcem, ale z dużą częścią rodziny;p

Naturalnie zabrałam ze sobą czytnik, bo jakże mogło by być inaczej;], jednak nie miałam za dużo czasu na czytanie...
A poza tym tydzień temu ze Stalowymi Czytaczami zrobiliśmy topienie Marzanny i ognicho;). Zdjęć Wam nie pokarzę, bo człowieki nie byli przygotowani na robienie zdjęć, które można pokazać światu;p, ale może będą jakieś z najbliższego spotkania;p. 

15 komentarzy:

  1. same pyszności, szkoda, ze ja muszę je sobie teraz odmawiać - wiosna, w zimie troszeczkę zbędnego bagażu się nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam ambicję zacząć biegać, albo coś, żeby sobie za bardzo nie odmawiać;p

      Usuń
  2. I się zrobiłam przez Ciebie głodna... no jak możesz mi to robić???
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż, bo ja wredna baba jestem, ale zarówno oponki, jak i to ciasto ze zdjęcia to bardzo proste są jakby co;p

      Usuń
  3. aaaaaaaaaaaaaaa <3 JADŁABYM! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Stalowi Czytacze... Pięknie brzmi! Chociaż optuję raczej za Doborowym Towarzystwem wzajemnego Mycia Pleców...
    ukłony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stalowi od miasta, w którym mieszka większość z nas (Stalowa Wola;)), a Czytacze, żeby nie brzmiało tak poważnie;)
      A to Doborowe Towarzystwo wzajemnego Mycia Pleców też nieźle brzmi;)

      Usuń
  5. Opoki wyglądają przepysznie ale to ciasto... jadłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm...a może by tak napisać notkę z przepisem na to ciasto?...chociaż nie wiem czy to jest dobry pomysł;]

      Usuń
    2. Pomysł jest zły tylko i wyłącznie, jeżeli ciasto wygląda ładnie, a smakuje paskudnie...
      raczej to dobry pomysł!

      Usuń
    3. smakuje całkiem nieźle, tylko jest bardzo słodkie, co może komuś przeszkadzać;p

      Usuń
  6. oj, zjadłabym takie oponki:D gdyby nie to, że staram się zrzucić oponkę z brzucha...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też, więc niestety to były raczej ostatnie podrygi;(

      Usuń
  7. Książki są ważne, ale dobrze, że znajdujesz też czas na inne ciekawe zajęcia :)
    Cóż, zdjęcia może nie dla świata, ale dla was na pewno będą świetnym nośnikiem wspomnień

    OdpowiedzUsuń