sobota, 23 marca 2013

urodzinowo

Są w ciągu roku takie dni, w ciągu których szczególnie odczuwamy, że się starzejemy. Chodzi mi głównie o urodziny. Ja miałam je wczoraj i o dziwo znajomi, którzy dowiedzieli się tego samego dnia zdziwili mnie najbardziej. Na spotkaniu dostałam "Belgische Chocolade" i życzenia urodzinowe...po flamandzku;). To było bardzo miłe i sprawiło mi dużo radości. A to przede wszystkim dlatego, że wpadli na to w ostatniej chwili i zrobili coś bardzo kreatywnego opierając się na znajomości mojej osoby. Czułam, że oczy mi się strasznie zaświeciły z tej radości;) Poza tym jak wróciłam do domu na stole w salonie leżało dla mnie trochę słodyczy pieniądze i to: 
Mama wpadła po pracy i zostawiła mi prezent;). 
Prezentów i życzeń było więcej, ale te sprawiły, że uśmiechałam się najbardziej;)

14 komentarzy:

  1. Takie prezenty cieszą najbardziej :)
    Wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń i dużo uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze prezenty i życzenia (szczególnie te od rodziców) :) Trochę spóźnione, ale - Wszystkiego najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty. Również życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  4. spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie proste prezenty są najbardziej wzruszające, bo wiadomo, że ktoś się nad nimi zastanowił chwilę i się postarał :)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie prezenty dają najwięcej radości i zostają w sercu :)
    Wszystkiego dobrego, radości, szczęścia i zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  7. To fantastyczne, gdy ktoś wie, czym sprawi nam największą radość, choćby był to najmniejszy gest :)

    Wszystkiego wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Nieoczekiwanie Niesamowitego!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Takie życzenia od serca są najważniejsze - prezenty to już na pewno drugorzędna sprawa ;)
    Też ostatnio miałam urodziny! No i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami takie najprostsze rzeczy sprawiają najwięcej radości. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak;) proste rzeczy potrafią sprawić najwięcej radości:)
      i dziękuję:))

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego!!!!

    OdpowiedzUsuń