sobota, 30 marca 2013

ładowanie baterii

Za oknem śnieg i jest iście bożonarodzeniowo - do tego stopnia, że mamie mylą się już święta i ostatnio zastanawialiśmy się nad ubraniem choinki w jajeczka i kurczątka;). Jednakowoż nie da się ukryć, że doczekaliśmy się białych świąt i to mało ważne, że to nie te święta, o które nam chodziło, bo tak na prawdę nikt tego za bardzo nie precyzował ;p. 
Osobiście mam w końcu czas na złapanie oddechu i spokojne wyspanie się poprzedzone pójściem spać bez budzika w ręku. Dzień zaczęłam od przywitania się z rodziną, rozmowy z jej członkami i zrobienia sobie kawy po czym udaniu się w stosowne miejsce na poczytanie książki. Już dawno nie zaczynałam tak poranka... mam nadzieję, że te święta będą stanowiły dla mnie okazję do odpoczynku i szansę na to, żeby zacząć nowy (dłuższy dla mnie) czas pracy i dodatkowych zajęć. Także zabieram się za osobiste ładowanie baterii, a 

Wam życzę spokojnych i rodzinnych świąt oraz smacznego jajka.

A ja tymczasem idę się ładować dalej;)

11 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt i skutecznego ładowania baterii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahxd ty mowisz, ze ci sie siweta mylą, a wczoraj na 4funie puszczali Last Christmas.
    Wesłoych, wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypoczywaj i złap chwilę oddechu, a przesyłam najlepsze świąteczne życzenia :) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet telewizja ma poczucie humoru - w Święta Wielkanocne obejrzymy Kevina Samego w Domu :-P
    I my żartowaliśmy na temat wyciągnięcia choinki i ubrania jej w jajka :-D
    Wzajemnie, smacznego jajka i wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz;)
      To dobrze, że ludzie mają do tego dystans i poczucie humoru;)

      Usuń
  5. Wesołych świąt i oby to ładowanie baterii ci pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego ładowania bateryjek :) Obyś zapełniła je na ful :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych, pełnych miłości Świąt Wielkanocnych;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świąt, ja nawet teraz się nie wyśpię bo mój kot domaga się żarcia przed 5 rano.

    OdpowiedzUsuń