wtorek, 19 marca 2013

5 rzeczy, które umilają mi oczekiwanie na wiosnę

Wprost już nie mogę się doczekać wiosny. Tak wiem - to nieprawdopodobne, że napisałam te słowa. Jednak mam już dość śniegu i tego chłodu - nawet ja potrzebuję trochę słońca. 
Oczekiwanie na wiosnę umilam sobie kilkoma rzeczami;)

1. Kawa i herbata
W sumie prawie cały czas towarzyszy mi kubek z czymś ciepłym. Poluję też na dobrą czekoladę do picia, ale w swoim mieście nie znalazłam jeszcze dobrej pitnej czekolady;]

2. Dobre jedzenie
Ostatnio zaczęłam eksperymentować w kuchni i o dziwo mi dobre rzeczy wychodzą;).

3. Seriale i filmy
Ostatnio nadrabiam Zaklinacza Dusz i oglądam filmy, które miałam ochotę obejrzeć (np. ostatnio Szepty;)). 

4. Książki
Od jakiegoś czasu mam mniej czasu na czytanie, ale ostatnio wszędzie targam to:

Jak tylko przeczytam napiszę swoją opinię;)

5. Jest jeszcze coś, ale to nie dotyczy tylko mnie, więc pozostawię to bez komentarza. 

Mimo tylu fajnych rzeczy zima mi się dłuży i chcę, żeby sobie poszła, chociażby z tego względu, że nie wyobrażam sobie dnia moich urodzin ze śniegiem za oknem:/

12 komentarzy:

  1. czytaj i pisz - jakoś mnie okładka kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mimo mojej miłości do tej pory roku to też mam jej trochę dosyć. No cóż - podobno będzie trzymać do świąt.
    Ja znalazłam dobrą czekoladę, ale pod warunkiem, że robiona jest na mleku, a nie na wodzie ;) No i czekam na recenzję tej książki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczę na to, że jednak przejdzie wcześniej;)

      Usuń
  3. Pierwszy dzień wiosny a za oknem biało i zimno, tak więc również mam dosyć zimy. Ja dobrej czekolady do picia jeszcze nie znalazłam wszystkie one wydają się takie płytkie w smaku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A weź ja w piątek mam urodziny i nie wyobrażam sobie ich kiedy wszędzie jeszcze jest śnieg:/

      Usuń
  4. Nie mam ostatnio czasu na czytanie, nad czym bardzo ubolewam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja staram się tak organizować, żeby mieć na to chociaż chwilę, co nie zmienia faktu, że bywa ciężko

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. tego akurat chyba można się domyślić ;]...no właśnie chyba, bo mi to się wydaje naturalne.

      Usuń
  6. Ja tez już jestem stęskniona słoneczka i wiosny :) czekam na Twoją recenzję książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jednak jest biało za oknem w dzień twoich urodzin...ale założe sie , że po świętach wielkanocnych pogoda bardziej będzie przypominała wiosne niż zimę..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń