piątek, 14 grudnia 2012

Wyniki konkursu:)

No to teraz notka, na którą czekało parę osób:) Czyli wynik konkursu z poniedziałku:)
Przypomnę tylko, że w zamian za odpowiedź na pytanie dlaczego warto słuchać audiobooki? Miałam dla zwycięzcy "Opowieści niesamowite"  Edgara Allana Poe. Muszę przyznać, że miałam ogromny problem z wyborem właściwej odpowiedzi, bo każda miała coś w sobie i na swój sposób mnie urzekła:). Ale wyboru dokonać trzeba było...
No dobra, ale dość tych wstępów, audiobook wędruję do osoby z nickiem: alicja.z.wonderlandu. 
Mój wybór padł na Alicję ze względu na to, że to o czym napisało odnosiło się w pewnym sensie do mnie samej. Jak wiecie jeszcze nie tak dawno zionęłam nienawiścią do nowoczesnych form książki, a teraz odkryłam (przynajmniej w audiobookach) swego rodzaju magię:). 
Do zapoznania się z komentarzami konkursowymi zapraszam do notki z poniedziałku czyli tu: http://mojportret.blogspot.com/2012/12/zapraszam-na-konkurs.html

A i proszę o maila osobę, która zwyciężyła, a dostanie ode mnie wiadomość z kodem promocyjnym:)

4 komentarze: