piątek, 21 grudnia 2012

Świat się kończy?

Jestem zła - zła, bo skasowała mi się notka, której nie mam czasu pisać na nowo w takiej wersji jakbym chciała:/ 
No, ale spróbuję napisać w mniej więcej sensowny sposób. 
Otóż w blogosferze ostatnio zawrzało. 
Dlaczegóż?
Poniweóż upada świat książki. Dla wielu miłośników książki to jest początek końca świata - w bardziej dosłownym sensie. 
Mam nadzieję, że blogerzy przyczynią się do nagłośnienia sprawy i coś tym zdziałamy:)
A jeżeli chcecie jakoś wesprzeć akcję, a nie macie bloga to zapraszam was na FanPage akcji Ratujmy Świat Książki: 
Wiem, że mój blog nie ma dużego zasięgu, ale chciałam dorzucić od siebie cegiełkę, w nadziei na to, że do czegoś to się przyda. 
W końcu ja też nie mogę sobie wyobrazić, że mogłoby nie być Świata Książki - wszak znam to wydawnictwo od dziecięcia, a w mojej prywatnej biblioteczce jest kilka ich powieści...
Na koniec mogę tylko napisać, że mam nadzieję, że Świat Książki jednak nie zniknie z polskiego rynku...

9 komentarzy:

  1. Przygnębiająca sprawa, nie sądziłam, że to właśnie wydawnictwo mogłoby przestać istnieć. Przecież ono było od zawsze ;) Mam nadzieję, że ktoś się jednak skusi i odkupi od Weltbildu ŚK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - mam nadzieję, że jednak ktoś się znajdzie.

      Usuń
  2. Przyznam szczerze, że wydawnictwa książkowe nie mają dla mnie jakiegoś dużego znaczenia - jeśli oni znikną inne wydawnictwa przejmą prawa do publikacji różnych książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem innego zdania. Dla mnie dane wydawnictwo kojarzy się z określonym profilem książek. Poza tym jeżeli pada dobre wydawnictwo z wieloletnią tradycją to co będzie z innymi wydawnictwami?

      Usuń
  3. Szkoda tak dobrego wydawnictwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie
      mam nadzieję, że się wybronią...

      Usuń
  4. Nawet ja pamiętam to wydawnictwo ,może to tylko plotka ,udanych świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodzi, że to nie tylko plotka - cały świat czytelniczy od tego, aż huczy.

      Usuń
  5. Oj tak, do Świata Książki swego czasu zaglądałam chyba częściej niż do babskich czasopism!

    OdpowiedzUsuń