czwartek, 22 listopada 2012

Stosik:)

Szykuje mi się dość intensywny weekend i obawiam się, że nie będę w stanie wstawić Wam żadnej konkretnej notki. Dlatego też postanowiłam pochwalić się stosikiem, który uzbierał mi się przez ostatnie tygodnie:

Część z nich mam z wymiany, część sama sobie kupiłam, a dwa to egzemplarze recenzenckie;)

Zatem od góry:

  1. Emily Griffin Coś niebieskiego
  2. R.P. Evans Obiecaj mi  >>>KLIK<<<
  3. Gregory Funaro Rzeźbiarz
  4. J. Irving Świat według Garpa
  5. Ch. Bronte Jane Eyre
  6. A. Bronte Agnes Grey
  7. E. Stachniak Katarzyna Wielka. Gra o władzę.
  8. L.Chanaey, Coco Chanel Życie intymne
  9. M.Fitoussi Helena Rubinstein. Kobieta, która wymyśliła piękno >>>KLIK<<<
Mam wrażenie, że książki coraz szybciej mi przybywają;p

38 komentarzy:

  1. Zazdroszczę książek sióstr Bronte. Ciekawa też jestem "Katarzyny Wielkiej" "Świat wg Garpa" był niezły :) Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne recenzje będą pojawiać się w miarę jak będę się wyrabiać z czytaniem:). Mam nadzieję, że przynajmniej po części uda mi się zaspokoić Twoją ciekawość. A "Świat wg Garpa" udało mi się dostać z wymiany co mnie cieszy:))

      Usuń
  2. Stosik piekny. Interesuje mnie "Helen Rubinstein", bo tej nie mam.
    Bede rowniez wygladac Twojej opinii na temat "Katrzyny Wielkiej"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat biografię Heleny Rubinstein udało mi się już zrecenzować. Jak jesteś ciekawa zapraszam do notki: http://mojportret.blogspot.com/2012/11/helena-rubinstein-kobieta-ktora.html
      A Katarzyna Wielka też już mnie kusi od jakiegoś czasu, ale póki co czytam "Rzeźbiarza"

      Usuń
  3. Fajny stosik :) Chciałabym Rzeźbiarza i Katarzynę Wileką. Mi książki ostatnio przybywają w niekontrolowany sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem właśnie w trakcie czytania rzeźbiarza, a jeżeli chodzi o Katarzynę Wielką to jest następna w kolejce:)

      Usuń
  4. o Coco Chanel bym sobie chętnie poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwię się. Ja czasem mam problem, żeby wybrać kolejną książkę, bo mam u siebie kilka takich, które przeczytam przynajmniej równie chętnie jak tą o Chanel:)

      Usuń
  5. stosik doprawdy imponujący!i z zaciekawieniem wyglądam recenzji Katarzyny Wielkiej !! miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No po komentarzach widzę, że jest spore zainteresowanie tą książką, więc chyba będę musiała po nią sięgnąć jak tylko skończę tą co czytam teraz;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. wiem, chociaż pojawił się nieco mimo woli - wszak nie przeczytałam wszystkiego z tego poprzedniego;p

      Usuń
  7. Piękny stosik !!!
    U mnie też był czas, że szybciej przybywały niż ubywały, ale jakoś mnie to nie martwiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie ja zaczynam się zastanawiać jak je kłaść, żeby wszystkie się zmieściły na półkach;p

      Usuń
  8. Piękny stosik. Chętnie bym kilka książek z niego podkradła:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zauważyłam to nie tylko Ty:)

      Usuń
  9. Interesujący stosik. Szczególnie zaciekawiła mnie książka ,,Świat według Garpa'' i główne na jej recenzje czekam. Przyjemnego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, mam nadzieję, że będę się w miarę szybko wyrabiać z czytaniem, żeby zaspokoić ciekawość wszystkich;p

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. a co będę sobie żałować;p

      Usuń
    2. oczywiście, że nie wolno :)

      Usuń
    3. na własne przyjemności?! Nigdy :D

      Usuń
    4. Dokładnie - życie jest za krótkie, żeby sobie ich odbierać;p

      Usuń
  11. Mam książkę Ch. Bronte Jane Eyre. Dostałam ją w tamtym roku na święta i jeszcze jakoś nie miałam okazji po nią sięgnąć. Może w tym roku w okresie świątecznym uda mi się ją przeczytać. Jak przeczytasz to daj znać co o niej sądzisz może Twoja opinia wreszcie mnie zmobilizuje do jej przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znać co o niej myślę, jak tylko ją przeczytam;p

      Usuń
  12. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam wolontariuszką w Szlachetnej dwa lata temu i wiem co to za przeżycie dlatego udostępniłam Twojego posta na swojej FanPage (https://www.facebook.com/pages/M%C3%B3j-Portret/136063976509773?sk=wall) i na FB:)

      Usuń
    2. Dziękuję Kochana jesteś cudowna ;)) Mam nadzieję, że jesczez w jakiś sposób się przyłączysz do nas < 33

      Usuń
    3. Zobaczymy czy będę jakoś mogła;p

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. zły nie jest, chociaż miewałam lepsze;p

      Usuń
  14. No ,no spory stosik ,podziwiam szczerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekam - udało mi się w tym miesiącu;p

      Usuń
  15. Świetny stos :) Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń