niedziela, 14 października 2012

Tag: Moje blogowe sekrety


Dzisiaj przez chwilę miałam dylemat związany z wyborem tematu notki, albowiem właśnie skończyłam czytać kolejną książkę, a z drugiej strony autorka bloga Chwila dla siebie otagowała mnie i tak jakoś zapadła chwila konsternacji. Jednakże stwierdziłam, że skoro mamy weekend i jesteśmy w temacie lekkich notek zrobię dziś notkę z tagiem:)

Jakie są zasady? 
Oto one:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na tag.
2. Napisz kto Cię otagował.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty. 

Otóż pierwszego bloga założyłam w drugiej klasie liceum i od tamtej pory jestem w jakiś sposób obecna w blogosferze - zmieniałam tylko nazwy i czasem serwisy, w których pisałam bloga, ale zawsze coś pisałam. 
Jeżeli chodzi o częstość publikowanych notek to jest to od dwóch postów tygodniowych wzwyż - w zależności od weny;). 

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i co robisz w pierwszej kolejności?

Zazwyczaj zaglądam tu kilka razy dziennie, najpierw sprawdzam statystykę, a później odpisuje na komentarze;p. 

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?

Wiedzą:). Powiedziałam im kilka miesięcy temu, kiedy byłam jeszcze w Belgii, dla wielu z nich to było źródło informacji o tym co się ze mną dzieję. Do tej pory czasem spotykam się z tym, że moi znajomi mówią a tak wiem, czytałem/czytałam na Twoim blogu ;p. Jakoś nikt mnie nie wyśmiał do tej pory z tego powodu;p

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek? 

Hmm...
Zauważyłam, że najchętniej czytam recenzje książek i kosmetyków. Lubię też dowiadywać się o różnych miejscach, które warto odwiedzić. Ciekawią mnie też nowe zastosowania do zwykłych rzeczy. Czasem lubię się inspirować innymi blogerami:)

5. Czy zazdrościsz czasem innym blogerkom?

Szczerze mówiąc tak:) Szczególnie w momentach braku weny do pisania, kiedy widzę jak inne blogi się rozwijają i są coraz lepsze...

6. Czy zdarzyło Ci się kupić kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?

Raczej nie przypominam sobie takiej sytuacji;p

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy? 

Pamiętam, że miałam tak na początku jak trafiłam na urodowe blogi i vlogi, później przyszło opamiętanie i...realizacja projektu denko:) Zatem nie jest tak źle:) Jednak do tej pory filmiki i blogi są dla mnie inspiracją i często sugeruję się opiniami blogerek i vlogerek przed dokonaniem zakupu. 

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

Zawarłam kilka fajnych znajomości blogowych, a niektóre trwają już lata. Zawsze kiedy zmieniam miejsce blogowania informuję o tym zaznajomione blogerki:) Poza tym nawiązanie współpracy z wydawnictwami jest dla mnie ciekawym doświadczeniem, które przysparza mi ogromnej radości, ale też jest wyzwaniem, któremu staram się podołać:)
Poza tym rozwijam się pod względem pisania tekstów:). Porównując moje recenzje sprzed roku i te obecne widzę różnicę:))
Dodatkowo blogi są moją inspiracją w wielu rzeczach np. w wyborach kosmetyków czy też książek. Często potrafią uchronić przed nacięciem się na jakiś bubel;)

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?

Inspirują mnie książki i moje otoczenie:). Przeważnie to wystarczy:))

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?

Nie - blog jest już chyba moim uzależnieniem;p


Pytanie dodatkowe (nie musisz na nie odpowiadać jeżeli nie chcesz): Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Chyba jeszcze nie trafiłam na jakiś irytujący blog, więc póki co wszystko jest ok;) A jak znajduję jakiegoś bloga, który mi nie odpowiada to go zamykam i nie wchodzę nań więcej;p

Do zabawy zapraszam:

Autorkę bloga Fashionpart
oraz

Mam nadzieję, że kogoś z Was zainteresowała moja notka;))

6 komentarzy:

  1. nice post i like your blog maybe we follow each other!? let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za zaproszenie do zabawy:) pytnia są ciekawe ...w wolnej chwili skrobnę co o moich sekretach blogowych...

    OdpowiedzUsuń
  3. Vitay po długiej przerwie.
    Mi net dał wiele....:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Można zatem powiedzieć, że w blogosferze zapuściłaś korzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że nie będziesz miała nic przeciwko, jeśli odpowiem na pytania w komentarzu.
    1. Bloga prowadzę od początku roku (bodajże od połowy stycznia), a z postami to różnie, ale tak średnio 6 notek na miesiąc, czyli niezbyt często. Muszę się poprawić ;)
    2. Zaglądam kilka razy dziennie, jeśli nie kilkanaście ;) Najpierw czytam komentarze, potem zaglądam na blogi innych.
    3. Wiedzą, ale nie wszyscy. Nie każdemu się pochwaliłam.
    4. Przede wszystkim recenzje książek. Mam jednak też ulubione blogi modowe i stronę o kosmetykach.
    5. Zazdroszczę czasu i łatwości pisania. Ja czasami zupełnie nie wiem, co napisać o jakieś książce, więc po prostu daję spokój.
    6. Nie.
    7. Lubię np. oglądać te wszystkie filmiki na youtube o kosmetykach, albo zaglądać na blog, ale nie kupuję wychwalanych produktów, jeśli naprawdę ich nie potrzebuję ;)
    8. Poznałam wiele nowych osób, odkrywam ciekawe książki, świetnie się bawię prowadząc własnego bloga i cały czas staram się pisać lepsze/ciekawsze recenzje :)
    9. Przede wszystkim książki :D
    10. Nie, nie chciałam go usuwać. Ale miałam miesiąc, w którym niewiele się udzielałam, bo brakowało czasu, albo miałam wiele innych spraw na głowie i nie mogłam się skupić na prowadzeniu bloga.
    pytanie dodatkowe: nie przychodzi mi nic do głowy, podobnie, jak mi nie przypadł do gudtu, to po prostu więcej na niego nie zaglądam :)
    No, gotowe :)

    OdpowiedzUsuń