wtorek, 30 października 2012

Powiało optymizmem:D

Kiedy rok temu moje życie zmieniało się na kilka miesięcy wiedziałam, że nie chcę zamykać za sobą wszystkich drzwi. Doświadczenia, które zdobywałam były dla mnie zbyt cenne, a ludzie zbyt ważni, żeby o nich zapominać i mówić definitywnie do widzenia. Jak dobrze pójdzie znów zacznę się angażować w pewne sprawy i będę mogła wpleść w to nowe pomysły i działać ze zwiększoną energią.  

Szczerze mówiąc już nie mogę się doczekać na to, aż pewne rzeczy zaczną się dziać, a ja znów będę mogła na nowo realizować się w dobrze znanych sobie rejonach i wdrażać nowe pomysły oraz stawać naprzeciw nowym wyzwaniom. Mam już fundamenty - pora zacząć na nich coś budować. 

Póki co przede mną dzisiejszy film o Wojaczku i warsztaty kreatywnej poezji w MDK - czego nie mogę się doczekać i chodzę podekscytowana cały dzień. Mam nadzieję, że przekażę Stalowym Czytaczom dobrą wiadomość:)). Ale póki co nie chcę oficjalnie się niczym chwalić, póki nie zaistnieją pewne rzeczy - wszak między ustami a brzegiem pucharu wiele może się wydarzyć. Jednak najważniejsze jest to, że w końcu mam poczucie, że coś ruszyło się do przodu. To niesamowite:)

Póki co czytam Obce dziecko i dziś w końcu udało mi się przyzwyczaić do języka autora - chyba nie będzie tak źle jak się tego obawiałam na początku. W końcu przeczytać 600 stron, które od początku są nudne graniczyłoby z cudem;)

3 komentarze:

  1. Trzymam wiec mocno kciuki, aby stalo sie to, czego pragniesz i czego sie po cichu spodziewasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę mnie zdziwiło pojęcie "poezji kreatywnej", które dla mnie jest równie piękne jak analogia porównawcza. Do rzeczy: wyrażenie "poezja kreatywna jest typowym pleonazmem, podobnie jak zimny lód, gorący ogień czy... nałogowy alkoholik! Każda rasowa poezja sama z siebie jest kreatywna, bo jej głównym celem jest kreacja świata przedstawionego, inaczej zniżyłaby się do folklorystycznych rymowanek! Oczywiście, Natalio Tw, to nie Ty jesteś autorką tego językowego dziwoląga, toteż masz okazję temu, kto wymyślił dobrze nawrzucać!
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo wierzę, że się wszystko uda :D

    OdpowiedzUsuń