piątek, 7 września 2012

Wyjazdowo

Jako, że dużo łatwiej mi dojechać do Warszawy niż do Brukseli nie mogłam sobie odpuścić wypadu do naszej stolicy. Dlatego też jutro zamierzam się zwlec z łóżka bladym świtem ogarnąć się i ruszyć na podbój Warszawki. Myślę, że Ci z Was, którzy są ze mną jakiś czas wiedzą, że wybieram się tam głównie ze względu na koncert Michała Bajora:). Tak to na pewno jeden z moich najbardziej ulubionych Artystów, który zdominował moją płytotekę;). Już nie mogę się doczekać i nie mogę uwierzyć, że spełni się niebawem jedno z moich marzeń:). Mam nadzieję, że będę się dobrze bawić (a na to się zapowiada) i że uda mi się dostać po autograf i może chwilę z Nim porozmawiać;)).
Natomiast po powrocie z Warszawy planuję wziąć się za organizację planów Stalowych Czytaczy;). Na to wygląda, że zapowiadają mi się niesamowite 3 dni, a na pewno bardzo intensywne;).
Zatem wybaczcie, że będzie mnie tu mniej przez najbliższy czas, ale blog swoje, a życie toczy się swoim torem;)). Mam jednak nadzieję, że będę mogła Wam zrelacjonować mój pobyt w Warszawie już niebawem - w każdym bądź razie baterię do aparatu już się ładują:D

P.S. Zapraszam do polubienia mnie na Facebook'u >>>KLIK<<< i śledzenia mnie na Twitterze >>>KLIK<<<

10 komentarzy:

  1. Kliknęłam facebooka, z wielką chęcią!

    A bez autografu nam się nie pokazuj! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę;p Wstyd będzie wracać bez podpisanej płyty;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ;) - już wróciłam, ale napiszę notkę jak tylko doprowadzę się do porządku;))

      Usuń
  3. to udanej wycieczki ! ;)
    usun ta weryfikacje ;< !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wróciłam i nie spałam 30 godz (w autobusie przysypiałam, ale to marna namiastka snu), a napiszę coś jak tylko się ogarnę...tymczasem weryfikacja powinna być już usunięta:)

      Usuń
  4. Uściśnij mu rękę i ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. A szkoda ,to juz jesteś po tym koncercie??????

    OdpowiedzUsuń