środa, 5 września 2012

Jesienne dodatki;)

Jesień lubię dzięki wielu rzeczom, o których często mogliście czytać na moim blogu. Dziś dołożę kolejny powód, który przyczynia się do mojej sympatii dla tej pory roku. Otóż są to różnego typu szale, apaszki itp. Mam tego trochę - część rezyduje u mnie, a inne zostawiłam u rodziców. Dzisiaj chcę Wam pokazać dwa moje ulubione i jeden, który ma szanse stać się moim ulubieńcem.
Powyższe szaliki mam już od dawna i namiętnie ich używam w okresie jesieni i zimy. Kojarzą mi się z wieloma wspomnieniami - zarówno tymi dobrymi, jak i trudnymi, co potęguje mój sentyment do nich. Dodatkowym plusem jest to, że stanowią żywy akcent w ciemnym stroju;) A ostatnio w moje ręce trafił poniższy komin: 
Na takie coś miałam ochotę już od dawna, ale jakoś nie miałam możliwości jego zdobycia (mam jeden komin, ale krótki i nie da się go fajnie pozawijać). Kiedy go zobaczyłam to była miłość od pierwszego wejrzenia i musiałam go mieć - zatem jest:D. Już nie mogę doczekać się czasu, jak ochłodzi się na tyle, żebym mogła je znowu ubrać, a ten ostatni wypróbować;)).
A tak w ogóle czy Wy też czujecie już jesień w powietrzu? Czy ktoś z Was też lubi tą porę roku? Jak tak to za co?

12 komentarzy:

  1. Jesień już czuć, w każdym powiewie wiatru! Ja bardzo lubię jesień. Deszcz, kolorowe liście, długie wieczory. Nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już nie mogę się doczekać, chociaż w każdym dniu czuję ją już coraz bardziej:D

      Usuń
  2. Lubię jesień :) i też lubię jesienne dodatki, jesienne kurtki, buty, wszystko. To, że temperatura jest odpowiednia i deszcz nie wzbudza sensacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem osamotniona w swoich upodobaniach:). A ja dzisiaj jakby więcej energii mam - chyba przez tą typowo jesienną pogodę za moim oknem:D

      Usuń
    2. U mnie znów jest letnia pogoda, a już się zaczęłam po cichu cieszyć z kropel deszczu na szybach :)

      Usuń
    3. A u mnie pada:D, co sprawiło, że jestem pełna energii;D

      Usuń
  3. ja tez bardzo lubię zakładać wszelkiego rodzaju chusty, dodają charakteru wielu stylizacją:) kominy czy tez szaliki zawsze robi mi mama:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama nie ma czasu na robótki ręczne i w tego typu rzeczy przeważnie zaopatruję się na bazarku. Można tam wiele fajnych rzeczy znaleźć:D

      Usuń
  4. Bardzo lubię jesień, to moja ulubiona pora roku:)
    kominy to świetna rzecz, a ten Twój wyjątkowo mi się podoba! Muszę gdzieś taki upolować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój dostałam w sklepie Diverse. Już nie pamiętam ile kosztował, ale pamiętam, że miałam na nim 10 zł zniżki;)

      Usuń
  5. fajny ten komin, też na coś podobnego poluję :)

    OdpowiedzUsuń