piątek, 28 września 2012

Międzynarodowy Festiwal Filmów o Handlu Ludźmi

Pamiętacie o tym jak pisałam o handlu ludźmi? Jak nie, to odsyłam Was do notki => >>>KLIK<<<
W swoim poście wspominałam, że fundacja La Strada zajmuję się pomaganiem osobom, które zostały sprzedane i prowadzi wiele inicjatyw, które mają na celu uświadomienie ludziom to, że handel ludźmi wcale nie przeszedł do historii. Ja jak wspomniałam już w wyżej wymienionej notce zainteresowałam się tym zjawiskiem, ponieważ sama się z nim poniekąd zetknęłam. 
Zatem Fundację La Strada m. in. polubiłam na Facebooku => >>>klik<<<
No i dzisiaj dowiedziałam się, że w Warszawie, w kinie Muranów, w dniach 16 - 18 października jest Międzynarodowy Festiwal Filmów o Handlu Ludźmi.
W ramach tego festiwalu odbędzie się nie tylko pokaz filmów, ale także odbędą się panele dyskusyjne i spotkania dyskusyjne z twórcami.

Kurczę jakbym mogła to bym się pojawiła, bo wstęp będzie bezpłatny. Tak sobie pomyślałam, że może ktoś z Was ma ochotę i możliwość się tam pojawić...

A po szczegóły zapraszam >>>TU<<<

14 komentarzy:

  1. Jak ja bym nie miała tak daleko do Warszawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już mam bliżej niż Ty, ale nie będę miała kasy na wypad:(

      Usuń
    2. Ja mam ponad 300 km... to dużo...

      Usuń
    3. A ja niewiele mniej bo chyba ok. 280

      Usuń
  2. O kurczę, to zupełnie w Twoim stylu! Szkoda, że nie możesz tam być...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję.
      Kurczę...tyle rzeczy mnie ominie w tym miesiącu, ale mam nadzieję, że za rok pojawię się tam...w celach służbowych;)

      Usuń
  3. No niestety, zupełnie nie moje tematy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale to moje klimaty, co wynika z mojego wykształcenia;p

      Usuń
    2. I tak powinno być :) na pewno nie dasz rady się tam wkręcić? Domyślam się, że to dla Ciebie ważne wydarzenie :)

      Usuń
    3. Bardziej nie mam kasy na wypad do Warszawy, bo będę musiała wydać na coś innego:/

      Usuń
    4. Rozumiem... Apropos kasy, ja muszę sobie koniecznie znaleźć jakąś pracę ;/

      Usuń
    5. pociesz się, że studentom nieco łatwiej

      Usuń
  4. Niestety, nie mam szansy pojawić się w Warszawie.
    Co do samego tematu, niedawno pisałam m.in. o tym pracę, niestety, ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że jest to obecnie jedno z najcięższych przestępstw międzynarodowych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.
      Kiedyś jak w domu oglądaliśmy jakiś program o współczesnym niewolnictwie to tato się zdziwił i stwierdził, że "przecież niewolnictwa już nie ma"...a jednak okazało się, że jest...

      Usuń