Dwa interesujące wydarzenia dla moli książkowych;p

Chyba każdy, kto ma jakąś pasję ceni sobie spotkania z ludźmi, którzy dzielą z nim zainteresowania. Dlatego też zwróciłam uwagę na dwa wydarzenia, które będą miały miejsce w październiku, a na których z chęcią bym się pojawiła, gdybym miała taką okazję.
Pierwszym z nich jest Międzynarodowy Festiwal Kryminału, który odbędzie się w dniach 16 - 22 października br. 
(źródło: lubimyczytac.pl)

To wydarzenie nie mogło ujść mojej uwadze, z racji mojego zawodu oraz zamiłowania do książek. Muszę przyznać, że kiedy zapoznawałam się z materiałami dotyczącymi tego festiwalu coraz bardziej rosła moja ochota, żeby się tam pojawić. Otóż oprócz gości takich jak chociażby  Camilla Läckberg, Anne Holt oraz Kathy Reichs ma się odbyć m. in. szereg wykładów, spotkania autorskie oraz warsztaty. Kurczę, aż żałuję, że nie będę mogła tam się pojawić, bo po prostu mam inne wydatki w październiku niż bilet to Wrocławia:/. Szczegóły jeżeli chodzi o program znajdziecie >>>TU<<. Muszę przyznać, że będę czekała niemalże z zapartym tchem na informację o tym, kto otrzyma Nagrodę Wielkiego Kalibru 2012. Tym bardziej, że nominowany jest m. in. Jakub Szamałek, którego książkę miałam okazję przeczytać i przy okazji polubić;). 
Zatem, jeżeli ktoś chciałby mi zafundować przejazd do Wrocławia i przy okazji nocleg nie obraziłabym się na pewno;p. 

Innym wydarzeniem, które przemówiło do mnie i nie pogardziłabym uczestnictwem w nim są 16. Targi Książki w Krakowie, które odbędą się niedługo po Międzynarodowym Festiwalu Kryminału, bowiem odbędą się w dniach 25 - 28 października br
Tu z noclegiem byłby mniejszy problem, ale wszystko rozbija się o kasę na przejazd, co ciężko mi przełknąć, przez planowane inne wydatki, "dzięki" czemu niestety muszę liczyć się z kasą. Chętnie pobuszowałabym na tych targach i przy okazji zobaczyła miasto czy też spotkała się z jakimiś znajomymi z Krakowa. 

Póki co ugrzęzłam w swoim miejscu zamieszkania na październik, bo kilka rzeczy pochłonie moje pieniądze (swoją drogą mam nadzieję, że część z nich będzie dobrą inwestycją). 

A Wy wybieracie się na któreś z tych wydarzeń? 

Komentarze

  1. Wrocław i Kraków? Szkoda, ale nie tym razem.

    Swoją drogą - muszę poszperać, czy w Trójmieście nie szykują się jakieś fajne kulturowe wydarzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie ja też nie mogę tam jechać i żałuję:/. A do Trójmiasta to mam przez całą Polskę wzdłuż:/

      Usuń
    2. A i właśnie się natknęłam: http://blogforumgdansk.pl/

      Usuń
    3. A to znam, pewnie :) Tym żyje każdy sąsiad!(no, prawie :P )

      Usuń
    4. o widzisz:)
      A ja bym pewnie pojechała gdybym miała kasę i gdyby nie był to dla mnie tak zwany koniec świata;p

      Usuń

Prześlij komentarz