wtorek, 14 sierpnia 2012

w końcu wróciła mi energia"D

Wielu zapewne narzeka na pogodę za oknem, która popsuła się w opinii wielu niemiłosiernie. Ja jednak w taką pogodę mam niezwykły jak na mnie przypływ energii, chęci do działania i weny twórczej. Taka pogoda cieszy mnie niesamowicie, przywraca wspomnienia, odpowiednio nastraja i sprawia, że przechodzi mi przymulenie po upalnych dniach, Osobiście cieszy mnie nadchodząca jesień i zima, bo to jak dla mnie odpowiednie pory roku do funkcjonowania. Poza tym jakoś tak mam, że moje osiedle od zawsze nastrajało mnie pozytywnie i w taki dzień jak dziś kubek kawy jest obowiązkowy.




no bo czyż nie jest pięknym możliwość wzięcia głębokiego oddechu w taki dzień??

19 komentarzy:

  1. Ja to w ogóle wolę niższe temperatury:)
    Jednak na wysokie słońce także nie umiem narzekać:)

    W ogóle do każdej temperatury potrafię się dostosować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś wysokich temperatur nie znoszę:/, wolę już tak jak mam dzisiaj.

      Usuń
  2. Jesień jeszcze jestem w stanie strawić, bo kolorami zwykle czaruje, ale zimy nie cierpię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zależy jeszcze jaką zimę - tą ostatnią miałam całkiem znośną, bo byłam w Belgii, gdzie nie ma śniegu, a jak wróciłam to zima odchodziła;)

      Usuń
  3. Dzisiaj i u mnie na osiedlu jest pięknie bo nie pada hahahaha ja tam jednak jestem za słońcem ,oczywiście nic do przesady ,jesienią podoba mi sie tylko mój Park Śląski ze względu na kolory ,a zimy nie lubie ze względu na prace hahahahah no w górach i owszem jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja paradoksalnie polubiłam nawet deszczową pogodę, o ile nie pada za bardzo...;)

      Usuń
    2. Znam pare osob ,co też wolą takie chłodniejsze dni ,no każdy wybiera taką pogode jaka mu odpowiada ,dobrze że jest wybór :)

      Usuń
    3. W sumie każdy ma swoje gusta i dobrze;). Gorzej jakbyśmy mieszkali w klimacie, w którym nie byłoby takiego urozmaicenia.

      Usuń
    4. Tak nap Afryka :) ile by nam kasy zostało dwa liście z palmy i miesiąc chodzenia hahahhahahhahahhahahaha(to żart oczywiście) miłego dnia:)

      Usuń
  4. Ha! Nareszcie jest ktoś kto też lubi deszczową pogodę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się cieszę, że nie jestem sama:D

      Usuń
    2. Już myślałam, że każdy będzie się dziwił, że lubię deszcz :D

      Usuń
    3. cieszy mnie to niezmiernie ;D

      Usuń
    4. mnie też..., bo w kupie zawsze raźniej:)

      Usuń
  5. Ja wolę jak jest chłodniej, bo mi się lepiej biega wtedy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, w upały są nie do wytrzymania, jak chce się poćwiczyć;)

      Usuń
  6. Mnie zawsze cieszą zmiany pór roku, chociażby ze względu na zmianę garderoby - wreszcie wyciągnę ukochane swetry z szafy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę to i ja powyciągam moj ulubiony płaszcz...

      Usuń