poniedziałek, 13 sierpnia 2012

tego mi trzeba

Chyba każdy z nas ma takie miejsca, w których ładuje baterie i które działają na niego kojąco. Ja też mam kilka takich miejsc.
Jednym z nich jest miejsce, w którym mieszkają moi rodzice. Kiedyś nie lubiłam tu przebywać, bo nudziło mi się tu niemiłosiernie. Tymczasem teraz jest to miejsce, w którym wypoczywam psychicznie. Tym bardziej, że już zaczęło pachnieć tu jesienią - moją ulubioną porą roku. Wczoraj udało mi się zrobić kilka zdjęć...



Uwielbiam mgłę - nieodmiennie kojarzy mi się z Draculą Bram Stokera. Nie zapomnę jak czytałam tą książkę ok. rok temu i jak bardzo bałam się pójść do łazienki w jesienną mglistą noc. Teraz emocje związane z książką już opadły, ale nadal ten krajobraz wywołuje skojarzenia:)




To miejsce ma w sobie coś takiego, że działa na mnie uspokajająco, w momencie kiedy nawet książki i kawa z mlekiem nie dają rady mnie odprężyć. A Wy gdzie i jak ładujecie swoje baterie jak macie już wszystkiego dość?

6 komentarzy:

  1. Ja betarie ładuje u siebie w domu, chociażby siedząc na tarasie. Mieszkam w dość cichej okolicy, a za płotem zaraz mam las :) Czasami lubię wybrać się na spacer, co też mnie uspokaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mieszkam niestety w bloku i takie wypady do rodziców są często dla mnie wybawieniem, tym bardziej, że też mają las niedaleko;)

      Usuń
  2. Choć lubię jesień, bardzo ją lubię to jednak, gdy czuję w kościach niską temperaturę, a moje oczy widzą mgłę, to jednak trochę mnie to przeraża, bo słońce powinno nam prażyć. Moje akumulatory zawsze będzie ładował widok horyzontu nad linią morza, i las. Ahh ;D Dom, niby też, ale mieszkam tak samo jak Ty w bloku, czasem cieżko ładować tu akumulatory . Pzdr :)Biedronka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja może jestem na swój sposób dziwna, bo lubię mgłę...lubię siadać wtedy z kawą na balkonie rodziców i się relaksować...

      Usuń
    2. Mnie mgła przyprawia o dreszcze. Lubię mgłę, lubię, kiedy ze strachu przechodzą mnie dreszcze. Może też jestem dziwna? :)

      Usuń
    3. W sumie chyba każdy ma swoje dziwactwa;), ale to dobrze, przynajmniej jest ciekawie;)

      Usuń