środa, 22 sierpnia 2012

[TAG] 7 sekretów


 Zupełnie nieoczekiwanie jak dla mnie zostałam otagowana przez autorkę bloga Chwila dla siebie. Tag to 7 sekretów. Może nie będą to moje największe sekrety, ale postaram się podzielić z Wami informacjami, o których możecie nie wiedzieć. Zatem:

  1. Będąc nastolatką niemalże krzyżem leżałam w kościele.
Oprócz coniedzielnych Mszy, do kościoła chodziłam też na tygodniu. Poza tym była Oaza, na której bardzo aktywnie się udzielałam. Będąc na pierwszym roku byłam pewna, że zostanę zakonnicą. Jednakże życie potoczyło się tak, że dziś mam bardzo luźny stosunek do Kościoła Katolickiego i dziś nie wyobrażam sobie, żebym mogła zamknąć się w kościele.
  1. Mam wrodzoną wadę wzroku.
Praktycznie od małego noszę okulary. Jednakże był w moim życiu taki okres, w którym zbuntowałam się i zrezygnowałam z noszenia dodatkowej pary oczu do czasu, w którym zaczęłam gorzej widzieć. Od ponad roku noszę okulary codziennie i rozstaje się z nimi tylko na noc.
  1. Jestem bałaganiarą;)
Jakoś nie umiem utrzymać porządku i sprzątam kiedy muszę. Jednakże kiedy mam porozkładane wszędzie rzeczy pracuje mi się całkiem dobrze i jestem wtedy najbardziej kreatywna. Poza tym zawsze wiem gdzie co mam i jak jakimś cudem zrobię sobie generalny porządek to nie umiem się w nim odnaleźć;).
  1. Już jako małe dziecko byłam inna niż inne dziewczynki.
Moją ulubioną bajką był Scooby Doo, a największym autorytetem był (i chyba nadal jest) wujek, który służył w wojsku jako lotnik. Dlatego też później czytałam i oglądałam kryminały, a w końcu wylądowałam na studiach z kryminologii i profilaktyki przestępstw.
  1. Jestem nieśmiała.
Na co dzień jestem nieśmiałą osobą, co potrafi dziwić, ponieważ na trzecim roku studiów kojarzyli mnie chyba wszyscy z uczelni (nawet portierzy jak tylko mnie zobaczyli mówili pierwsi dzień dobry). A to wszystko przez koordynowanie akcji nakrętkowej w szkole. Parę lat później koordynowałam biurem wolontariatu i musiałam sobie radzić z trudnymi sytuacjiami, zarządzać ludźmi, koordynować i wydawać polecenia. Natomiast obecnie koordynuję inicjatywą Stalowi Czytacze.
Ostatnio jedna z koleżanek powiedziała mi, że spotkała się z opinią, że mnie znają wszyscy. Hmm...zastanawiające:/
  1. Najlepiej pracuje mi się w zespole, w którym przeważają mężczyźni.
Jakoś zawsze czułam się lepiej w towarzystwie mężczyzn. Jakoś tak pewniej się między nimi czuję i lepiej się z nimi dogaduję.
  1. W moim pokoju pachnie książkami.
Na półkach w moim pokoju przeważają książki, dla których niebawem zabraknie miejsca. Kiedy wyjeżdrzam na kilka dni i wracam do domu, to wchodząc do pokoju otworzyć okno lubię wziąć głęboki wdeh, bo w tym momencie ten zapach jest najbardziej wyczuwalny. Poza tym lubie wąhać książki i każda z tych, która znajdzie się w moich rękach zostaje obwąchana.


Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że pisanie tej notki sprawi mi tyle przyjemności. Przyznam, że na począku nie byłam pewna czy uda mi się znaleźć aż 7 rzeczy, którymi mogłabym się z Wami podzielić, ale jak zaczęłam to już dalej było z górki.
Niestety nie wiem kogo otagować, więc jeżeli ktoś z Was chce siępodzielić swoimi sekretami na blogu to ja chętnie poczytam;), a tymczasem życzę Wam miłego popołudnia;))

4 komentarze:

  1. Bardzo mi miło, że zdecydowałaś się skrobnąć tych 7 sekretów! Naprawdę zainteresowałaś mnie tą kryminologią - może dlatego, że również uwielbiałam Scoobiego jako dziecko, a bakcyl pozostał? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, czyli jeszcze Scooby nas łączy;). A o kryminologii mam zamiar napisać następną notkę;)

      Usuń
  2. Z tymi książkami to miałam podobnie, ale kiedyś, teraz ograniczam się do czytania .. Ludzie nas postrzegają inaczej, niż my sami siebie .. Pzdr, Biedronka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dużo książek dostaję, więc dlatego mam dla nich coraz mniej miejsca. Ale to dobrze, bo lubię mieć u siebie książki:), a jak już mam coś co mi się podobało jak czytałam to już w ogóle jest genialnie:)

      Usuń